|
کدخبر: 331921

سیگنال افزایش قیمت در بازار خودرو | قیمت خودرو وارد کانال افزایشی

قیمت خودرو در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بازار خودرو همچنان با نوسانات مداوم ادامه یافته است. برخی از خودروها شاهد تغییرات قیمتی تا سقف ۷۵ میلیون تومان بوده‌اند.

اقتصاد سیگنال افزایش قیمت در بازار خودرو | قیمت خودرو وارد کانال افزایشی

در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، قیمت خودروها عمیق‌ترین نوسان را تجربه کردند. در حالی که از ابتدای این هفته، محصولات روند نوسانی به خود گرفته بودند، اکنون تمامی خودروها با شدت و میزان متفاوتی در ادامه همان روند نوسانی معامله می‌شوند. البته با وجود این جریان، هنوز تعداد محدودی از خودروها دارای حرکت چندانی نیستند.پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در طول دوران پساانتخابات به نرخ پایین یک میلیارد رسیده بود اکنون رکورردار افزایش نرخ در بین محصولات داخلی شد و امروز ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و به محدوده یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

اطلس خودروی جدید سایپا، امروز نیز با افت نرخ هشت میلیون تومانی در بین محصولات به نرخ ۵۵۳۲ میلیون تومان رقم خورد.

شاهین اتوماتیک G روند نزولی را با هم نوعان خود تجربه کرده و با ریزش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۹۶ میلیون تومان رسیده است.

خودرو-داخلی (2)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز طبق داده‌های اعلامی روند نوسانی به خود گرفتند.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نوسانی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است. این خودرو با افت ۷۵ میلیون تومان دیگر به نرخ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و با نرخ یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولات لوکس مونتاژی که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هیوندای توسان امروز روند نزولی را تجربه کرد خودروی مذکور با افت ۶۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو-خارجی (1)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها