|
کدخبر: 331942

ایردراپ همستر کامبت منتفی شد | بازی تلگرامی محبوب در بن بست!

احتمالاً می‌توان Hamster Kombat را به عنوان محبوب‌ترین ایردراپ حال حاضر در بازار تشخیص داد. توسعه‌دهندگان Hamster Kombat اظهار می‌کنند که فعالاً برای راه‌اندازی این توکن تلاش می‌کنند، اما به احتمال زیاد، این توکن در ماه جولای (اوایل مردادماه) عرضه نخواهد شد.

اقتصاد ایردراپ همستر کامبت منتفی شد | بازی تلگرامی محبوب در بن بست!

بازی تلگرامی مشهور همستر کامبت قصد داشت توکن خود را در ماه جولای در شبکه بلاکچین The Open Network (TON) عرضه کند، اما در حالی که فقط دو روز تا پایان این ماه باقی مانده است، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده که هنوز برخی از وظایف باقی‌مانده را انجام نداده‌اند.

بازی تلگرامی معروف همستر کامبت، قصد داشت توکن خود را در ماه جولای در شبکه بلاکچین The Open Network (TON) عرضه کند، اما در حالی که دو روز تا پایان ماه باقی مانده است، این تیم می‌گوید هنوز کارهایی باقی مانده است که انجام نشده است.

وب سایت Hamster Kombat، هنوز در اهداف لیست‌شده خود، ماه جولای را برای رویداد عرضه توکن خود ذکر می‌کند، اما روز دوشنبه ۲۹ جولای (۸ مرداد)، توسعه‌دهندگان این پروژه یک توییت را به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد بعید است در دو روز آینده قبل از پایان ماه شاهد عرضه توکن‌ها باشیم.

آنها درباره پروسه ایردراپ نوشته‌اند:

ما فعالانه برای تحقق آن تلاش می‌کنیم. به خاطر داشته باشید که این یک کار فنی بسیار پیچیده برای همه پلتفرم‌های درگیر است، همستر کامبت یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعت کریپتو است و می‌تواند به بزرگترین ایردراپ در تاریخ تبدیل شود.

آن‌ها همچنین افزودند:

این امر بار سنگینی که بر دوش افراد درگیر در این مسیر است را نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم که ایردراپ تا حد امکان برای تک تک شما بدون مشکل و روان انجام شود و همه بتوانند به‌راحتی توکن‌های خود را دریافت کنند. در حال حاضر، ما از نزدیک با تیم بلاک چین TON کار می‌کنیم تا کارآمدترین راه حل فنی را برای ایردراپ خود ایجاد کنیم.

تا زمان نگارش این مطلب، تیم توسعه‌دهنده ناشناس همستر کامبت، تعویق عرضه توکن را تایید نکرده است. با این حال، یکی از نمایندگان بازی به Decrypt گفت که کارها در حال انجام است و زمان دقیق عرضه نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

توکن همستر کامبت امروز در بازار پیش از عرضه صرافی بای‌بیت (ByBit) لیست شد؛ لانچ توکن نزدیک است؟

مسئله دیگری که شایعه تعویق در عرضه توکن‌های همستر را قوت می‌بخشد این است که همان نماینده، به Decrypt اعلام کرده است که OKX در حال راه‌اندازی بازار پیش از عرضه آتی برای توکن HMSTR است و تاریخ راه‌اندازی نیز ۱ آگوست (۱۱ مرداد) در نظر گرفته شده است.

بازی-همستر

معامله HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی OKX

OKX به جمع انبوهی از صرافی‌ها ملحق می‌شود که بازار پیش از عرضه را برای توکن‌ها ممکن می‌سازند؛ از جمله: Bybit، KuCoin، Bitget و Gate.io. بازار‌های پیش از عرضه، به کاربران کریپتو اجازه می‌دهد تا قبل از عرضه شدن توکن‌ها، قیمت نهایی را پیش‌بینی کنند.

با این حال، تیم Hamster Kombat هنوز نرخ نهایی قیمت توکن HMSTR را اعلام نکرده است. به همین دلیل، معاملات در بازارهای پیش از عرضه می‌تواند پر ریسک باشد.

تیم OKX اعلام کرده است که توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه آتی صرافی OKX در دسترس خواهد بود. طبق گفته‌های این تیم، این بازار به معامله‌گرها اجازه می‌دهد تا قیمت‌ HMSTR را با اهرمی از ۰.۱x تا ۲x، پیش‌بینی کنند و بر اساس آن معامله کنند.

حداقل تغییر قیمت ۰.۰۰۰۱ دلار و اندازه قرارداد نیز ۱۰ توکن HMSTR خواهد بود. خبرها حاکی از این است که توکن HMSTR در صرافی‌های رمزنگاری Bybit، Bitget و Gate.io، نیز لیست شده است و مجموعاً ۱۰ میلیارد عرضه داشته است.

تیم Hamster Kombat اعلام کرده است که شرکت در ایونت‌های مختلف بازی در میزان توکن‌هایی که هر کاربر در ایردراپ دریافت می‌کند تاثیرگذار است. این تیم همچنین تصریح کرد که هیچ بخشی از بازی اجباری نیست و فقط بازیکنان انسانی (و نه ربات‌ها) توکن‌های ایردراپ را دریافت می‌کنند و تنها پیش‌نیاز برای دریافت توکن‌ها نیز اتصال به کیف پول TON در بازی است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها