|
کدخبر: 332061

قیمت خودرو امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | بازار خودرو تحت تاثیر تنش‌های منطقه‌ای قرار گرفت

بازار خودرو امروز، شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳، نسبتاً ثابت بوده است. این ثبات قیمتی به دلیل تعطیلی دو روزه بنگاه‌های خرید و فروش در بازار بوده است.

اقتصاد قیمت خودرو امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | بازار خودرو تحت تاثیر تنش‌های منطقه‌ای قرار گرفت

 از روز پنجشنبه، تنش‌های منطقه‌ای افزایش یافته و بر فعالان بازار خودرو تأثیر گذاشته است. این موضوع باعث شده تا قیمت‌ها در همه محصولات داخلی و مونتاژی ثابت بماند.

به نظر می‌رسد، چند ساعت دیگر، بازار خودرو به حالت نوسانی برگردد و قیمت‌ها تغییر کنند. بنابراین، انتظار می‌رود که نمودار روند قیمتی بازار خودرو در نخستین روز هفته، دچار تغییر شود.

با رسیدن نرخ دلار به محدوده ۶۰ هزار تومانی و ثابت ماندن آن در طول دو روز اخیر، تمامی خودرو‌های داخلی و مونتاژی به موازات آن ثابت باقی مانده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات استوار باقی ماندند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که از ابتدای ماه تا لحظه کنونی تنها سه میلیون تومان گران‌تر شده و امروز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته با نرخ ۷۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس TU۵ از خودروی پر سر وصدا و با شتاب ایران خودرو، که از ابتدای این ماه ۱۱ میلیون تومان گران‎تر شده و صبح امروز با نرخ ۸۷۱ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

اطلس در شمار خودروی تازه وارد شرکت سایپا، که در طول یک ماه اخیر از نوسان زیادی برخوردار شده و از ابتدای همین ماه ۲۱ میلیون تومان افزایش یافته‌است که امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۳۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، چند روز پیش به نرخ بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با روند کاهشی در طی هفته‌ به نرخ زیر یک میلیارد رسیده و درحال‌حاضر با نرخ ۹۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

خودرو-داخلی (3)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت، از ابتدای ماه جاری جمعاً ۲۷ میلیون تومان گران‌تر شده و امروز با نرخ ثابت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نزولی پیدا کرده بود به زیر سه میلیارد رسیده است درحال‌حاضر این خودرو با روند ثابت به نرخ دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال همانند اکثریت بازار، حفظ تعادل کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به نرخ ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

اکستریم VX از محصولات جدید و گران‌ترین مدیران خودرو، امروز حفظ تعادل کرده و به نرخ چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو-خارجی (2)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها