|
کدخبر: 332198

خطر در کمین دوج کوین |‌ امنیت این ارز دیجیتال بروز رسانی می شود

توسعه‌دهندگان دوج‌کوین به زودی یک به‌روزرسانی مهم را به دلیل مسائل امنیتی اجرا خواهند کرد. این به‌روزرسانی با نام Dogecoin Core 1.14.8 است و بر افزایش تکرارپذیری فرآیند کامپایل تمرکز دارد. همچنین، این آپدیت تأثیر زیادی بر تقویت امنیت و قابلیت اطمینان شبکه دوج‌کوین خواهد داشت.

اقتصاد خطر در کمین دوج کوین |‌ امنیت این ارز دیجیتال بروز رسانی می شود

کلاینت Dogecoin Core برای عملکردهای متعدد شبکه دوج‌کوین از جمله مشارکت در شبکه، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و رله (Relay) آن‌ها بسیار مهم است. این کلاینت همچنین قابلیت نگهداری کلید را در زمان انجام تراکنش‌ها دارد. بنابراین، به‌روزرسانی Dogecoin Core 1.14.8 که به زودی اجرا خواهد شد، نقش مهمی در بهبود امنیت و قابلیت اطمینان شبکه دوج‌کوین ایفا خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان دوج‌ ‌کوین تاکید کردند که کاربران در حال حاضر بدون داشتن‌ توانایی حسابرسی هر خط کد، باید به یک شخص دیگر برای کامپایل کلاینت اصلی اعتماد کنند. این فرآیند ریسک زیادی دارد؛ چون زیرا یک فرد غیرقابل اعتماد می‌تواند به طور بالقوه یک اکسپلویت را وارد نرم افزار کند. چنین آسیب‌پذیری‌هایی می‌تواند کلیدهای خصوصی یا هویت کاربران را فاش کند و عواقب شدیدی مثل تراکم شبکه یا حتی تصاحب کامل آن را در پی داشته باشد.

افزایش امنیت شبکه دوج کوین

برای رفع این نگرانی‌ها، به‌روزرسانی Dogecoin Core انجام می‌شود تا نیاز به شخص ثالث مذکور از بین برود. این به‌روزرسانی اطمینان حاصل می‌کند که کاربران مجبور نیستند کورکورانه به کسی اعتماد کنند. بعد از این آپدیت، چند توسعه‌دهنده می‌توانند بازتولید یک خروجی یکسان را با کد و کتابخانه‌های وابسته یکسان انجام دهند. در نتیجه شفافیت و امنیت فرآیند توسعه دوج کوین شفاف‌تر می‌شود.

این رویکرد امنیت شبکه دوج‌ ‌کوین را تقویت کرده و اعتماد جامعه آن افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر کاربران مطمئن می‌شوند که نرم‌افزار آن‌ها امن است و دستکاری نشده است. شایان ذکر است که قیمت دوج کوین  DOGE: $۰.۱۰۷۹۴ در حال حاضر در محدوده ۰.۱۰ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ درصد کاهش یافته‌ است.

دوج-کوین

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها