|
کدخبر: 332212

قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۵ مرداد | خودروی جذاب وارداتی ۷۵ میلیون ارزان شد

روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، بازار خودرو در ادامه روند کاهشی خود قرار گرفت. به طوری که یکی از محصولات مونتاژی ۷۵ میلیون تومان ارزان‌تر شد.

اقتصاد قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۵ مرداد | خودروی جذاب وارداتی ۷۵ میلیون ارزان شد

همچنین، قیمت خودروها در این بازار نسبت به روز گذشته تغییر کرد. دامنه این تغییرات از ۵۰۰ هزار تومان تا ۸۰ میلیون تومان گزارش شده است. این تغییرات با توجه به کاهش نرخ دلار و رسیدن آن به کانال ۶۰ هزار تومانی، در محصولات داخلی و مونتاژی مشاهده می‌شود. به طور کلی، بازار خودرو در دوره پساانتخابات همچنان روند کاهشی را به خود گرفته و این روند در روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ نیز ادامه داشته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در بیشتر محصولات با افت و خیز کار خود را آغاز کردند.

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو با ریزش دو میلیون تومانی به نرخ ۴۱۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ که در طول چند روز پیش خود را به بالای یک میلیارد تومان رساند، اما امروز ۱۱ میلیون تومان دیگر ارزان شد و اکنون با نرخ ۹۶۹ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت ۹ میلیون تومانی به نرخ ۷۲۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

ساینا S از محصولا نوسانی شرکت سایپا، امروز افت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و با نرخ ۴۲۲ میلیون تومان در بازار گزارش می‌شود.

خودرو-داخلی (5)

 نرخ خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی شدت نوسان کمتری نسبت به محصولات داخلی دارد.

کی‌ام‌سی T۸ یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت کرمان موتور است که درحال‌حاضر با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با روند ثابت به نرخ یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی E-QM۵ از محصولات بهمن موتور که در طول چند هفته اخیر روند نزولی را طی کرده و قبلاً که بالای سه میلیارد تومان بود به پایین سه میلیارد تومان رسیده و امروز ۷۵ میلیون تومان دیگر ارزان شده و به نرخ دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

X۵۵ پرو پر ماجرای مدیران خودرو با افت ۱۶ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو-خارجی (4)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها