|
کدخبر: 332234

پیش فروش ویژه ایران خودرو | تحویل این خودرو ۹۰ روزه شد

شرایط فروش سورن پلاس بنزینی را درداین گزارزش بخوانید.

اقتصاد پیش فروش ویژه ایران خودرو | تحویل این خودرو  ۹۰ روزه شد

شرایط فروش سورن پلاس بنزینی ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در مردادماه ۱۴۰۳ از سوی شرکت ایران خودرو اطلاع رسانی شد.

سورن پلاس

 

سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد که البته تا هنگام نگارش این مطلب هنوز اثری از حضور آن در بازار کشور مشاهده نمی‌شود.

پروژه سمند از سال‌های دهه ۷۰ به عنوان اولین خودرو ملی ایران در دستور کار قرار گرفت اما افتتاح خط تولید آن تا پیش از سال ۸۱ میسر نشد. این خودرو طی مدت حضور خود در ایران فیس‌ لیفت‌های جزئی و کلی مختلفی را به خود دیده و سمند سورن اولین فیس لیفت رسمی آن به شمار می‌رود که از سال ۱۳۸۶ راهی بازار شد؛ علاوه بر اعمال برخی تغییرات ظاهری در جلو پنجره، چراغ‌ها و سپرها، سیستم ترمز قوی‌تری نیز در سمند سورن به خدمت گرفته شد تا برخی ایرادات مدل‌های پیشین سمند را پوشش داده باشد.

طراحی کابین سمند سورن پلاس نیز گرچه دستخوش تحولات بنیادین شده اما اصلاحاتی همچون افزوده شدن روکش فرمان چرمی، دوخت متضاد قرمز رنگ صندلی‌ها و استفاده از طرح فیبر کربن در برخی قسمت‌های آن، جذابیت بیشتری به کابین این محصول ملی جدید بخشیده است. همچنین طراحی غربیلک فرمان سورن پلاس بسیار مشابه فرمان دنا بوده که جلوه بصری جذاب‌تری را برای نمای داخلی سورن پلاس در پی خواهد داشت.

منبع: ۱۰۰ آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها