|
کدخبر: 332268

توکن امپایر به زودی لیست می شود | فعالان بازار ارز دیجیتال گوش به زنگ باشند

چند ماهی است که بازی‌های کلیکی در بین کاربران سروصدا کرده‌اند. نه‌تنها بیشتر کاربران تلگرام مشغول به این بازی‌ها شده‌اند، بلکه میلیون‌ها کاربر جدید صرفا برای شرکت در این بازی‌ها اپلیکیشن تلگرام را نصب کرده‌اند.

اقتصاد توکن امپایر به زودی لیست می شود | فعالان بازار ارز دیجیتال گوش به زنگ باشند

ماسک امپایر (Musk Empire) که اخیرا نام خود را به اکس امپایر (X Empire) تغییر داده، یکی از این بازی‌های تلگرامی است که ظاهرا به زودی تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند.

کانال رسمی بازی ماسک امپایر (Musk Empire) در تلگرام اخیرا اعلام کرده که لیست توکن ان نزدیک است. به گفته آن‌ها، با تغییر نام این بازی به X Empire، این پروژه را از یک بازی کلیکی ساده به یک تجربه استراتژیک مالی تغییر می‌دهد.

تغییر نام «ماسک امپایر» به «اکس امپایر»

ماسک امپایر همراه با تغییر نام به اکس امپایر، تغییرات قابل توجهی داشته است. یکی از بخش‌های جدید، اضافه شدن بخش «Airdrop» است که دریافت پاداش‌های آینده را برای کاربران ساده‌تر می‌سازد. این تغییر یکی از موضوعاتی است که بازی مذکور را از یک بازی تفریحی ساده، به یک بازی استراتژیک مالی تبدیل می‌کند.

همچنین، شکل ظاهری این بازی نیز تغییرات زیادی داشته است. تیم توسعه‌دهنده اکس امپایر، بازیکنان را تشویق کرده که به بازی ادامه دهند، دوستان خود را به بازی دعوت کنند و با جامعه کاربران به‌طور فعال در ارتباط باشند تا زمان ایردراپ فرا برسد.

زمان لیست‌شدن توکن اکس امپایر

طبق اطلاعیه این پروژه، توکن اکس امپایر قرار است بین اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ لیست شود. با این حال، لازم به ذکر است که این تاریخ دقیق لیست شدن نیست. زمان دقیق به چندین عامل مهم بستگی دارد؛ از جمله تأیید توسط صرافی‌ها و فعالیت‌های فنی مربوط به آن. تیم توسعه‌دهنده اکس امپایر در آینده تاریخ‌ دقیق‌تری را تعیین خواهد کرد.

یکی از نکات مهم این است که لیست‌شدن این توکن در صرافی‌های مهم و تراز اول انجام می‌شود که باعث دیده شدن بهتر این توکن و دسترسی ساده‌تر کاربران به آن خواهد شد. علاوه بر این، هیچ دوره قفل و وستینگ برای این توکن وجود نخواهد داشت و کاربران بلافاصله می‌توانند به توکن‌های خود دسترسی پیدا کنند.

لیست شدن توکن اکس امپایر یک رویداد مهم برای تیم توسعه‌دهنده این بازی و همچنین کاربران آن خواهد بود.

آسان کردن تسک‌های روزانه

این پروژه در کانال تلگرامی خود اظهار داشته:ما برای بازخورد شما ارزش زیادی قائل هستیم. تیم پشتیبانی ما روزانه هزاران پیام دریافت می‌کند که ما آنها را می‌خوانیم، به آنها پاسخ داده و تجزیه‌وتحلیل می‌کنیم بر اساس نظرات شما در مورد دشواری تسک‌های روزانه، ما تغییراتی ایجاد کرده‌ایم. ما کارها را به طور قابل توجهی ساده کرده‌ و انجام ماموریت‌های روزانه و لذت بردن از بازی را بسیار آسان‌تر کرده‌ایم.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها