|
کدخبر: 332279

فروش بلیط هواپیمای اربعین آغاز شد

چند روز پیش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که در پروازهای بازه اربعین حسینی، اجازه واگذاری پروازها از طرف شرکت‌های هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه بلیت‌های چارتری در مسیر عتبات عالیات ممنوع است. همچنین، عرضه و فروش بلیت باید از طریق کانال‌های شفاف و به صورت عمومی انجام شود.

اقتصاد فروش بلیط هواپیمای اربعین آغاز شد

با توجه به اعلام ایران‌ایر، فروش بلیت‌های پروازهای اربعین حسینی ۱۴۰۳ با نام "هما" به مقصد فرودگاه نجف برای بازه زمانی از ۲۴ مردادماه تا ۹ شهریورماه امسال، از عصر امروز ۱۵ مرداد آغاز می‌شود.

بلیت این پروازها صرفا در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

ایران‌ایر به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی نموده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

هما اعلام کرده این شرکت فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سو استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

پرواز-اربعین

 آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در حالی از عرضه محدود بلیت پروازهای اربعین توسط دو شرکت هواپیمایی طی امروز خبر داد که هواپیمایی زاگرس حدود ۳۰۰ بلیت پرواز تهران- نجف را تاکنون فروخته است.

مقصود اسعدی سامانی با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۳ از امروزف اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی زاگرس وایرتور امروز فروش بلیت پروازهای اربعین را شروع کردند.

وی با بیان این‌که عرضه -بلیت- محدود است، افزود: به‌دلیل حجم تقاضا، بلیت‌های عرضه شده به سرعت فروش رفت.

وی یادآور شد: سایر شرکت‌های هواپیمایی طی هفته جاری و پس از اخذ مجوزها، فروش بلیت پروازهای اربعین را شروع می‌کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد:‌ در حال حاضر هواپیمایی ایرتور در مسیرهای تبریز- بغداد، تهران-بغداد، رشت-بغداد، اراک-بغداد، مشهد- بغداد در حال عرضه بلیت پروازهای اربعین است.

سامانی یادآور شد: زاگرس حدود ۳۰۰ بلیت پرواز تهران- نجف را تاکنون فروخته است.

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها