|
کدخبر: 332922

در بازار ارز دیجیتال ۲۷ مرداد چه گذشت؟

در تاریخ ۱۷ آگوست، قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات متنوعی را تجربه کرده است. بیت‌کوین در سطح ۵۹ هزار دلار ثابت مانده و با افزایش ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین، همچنان قدرت خود را حفظ کرده است.

اقتصاد در بازار ارز دیجیتال ۲۷ مرداد چه گذشت؟

قیمت‌های ارزهای دیجیتال امروز احساسات متفاوتی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و نشان‌دهنده یک دوره معاملاتی است که هم در مناطق قرمز و هم سبز قرار دارد. در ادامه، گزارشی مختصر از وضعیت بازار ارائه خواهیم داد.

بیت کوین (BTC)

در حال حاضر بیت کوین با ۱.۶۴ درصد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده ۵۹۱۹۶ دلار معامله می‌شود. این ارز در طی روز به کمترین قیمت ۵۷,۵۸۲.۹۸ دلار و بالاترین قیمت ۵۹,۸۴۷.۳۶ دلار رسیده است.

امروز، تسلط بیت‌کوین در بازار ۵۶.۲۶ درصد است که نسبت به روز قبل ۰.۳۸ درصد افزایش یافته است. جریان ورودی به صندوق‌های ETF نیز تا ۱۶ آگوست به ۳۶.۰۱ میلیون دلار رسید که باعث افزایش قیمت این رمزارز شد.

نمودار-بیت-کوین

اتریوم (ETH)

اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی داشته و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲۶۰۲ دلار معامله می‌شود.کمترین و بیشترین قیمت این رمزارز در طول روز به ترتیب ۲,۵۵۶ دلار و ۲,۶۲۹ دلار است.

همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که تا ۱۶ آگوست، ۱۵ میلیون دلار خروجی از صندوق‌های ETF اسپات اتریوم ثبت شده است. اکنون ارزش بازار اتریوم ۳۱۲.۹۳ میلیارد دلار است.

نمودار-اتریوم

قابل توجه است که به تازگی مدیر دارایی فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) درخواست راه‌اندازی صندوق ETF بیت‌کوین و اتریوم را ارائه کرده است.

سولانا (SOL)

سولانا یکی از ارزهای دیجیتالی است که امروز کاهش قیمت داشته است. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، با ۲.۲۳ درصد کاهش به ۱۳۹.۵۷ دلار رسیده است. همچنین کمترین و بیشترین قیمت سولانا، به ترتیب ۱۳۶.۳۸ دلار و ۱۴۴.۸۰ دلار بوده است.

ارز-سولانا

ریپل (XRP)

قیمت ریپل نشانه‌هایی از تثبیت را دارد و در ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۰.۵۶۳ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت این توکن در ۲۴ ساعت به ترتیب ۰.۵۵۴۸ دلار و ۰.۵۷۰۳ دلار بود.

دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)

دوج‌کوین با  ۰.۳۴ درصد کاهش قیمت، به ۰.۱۰۰۷ دلار رسید. قیمت شیبا اینو نیز با ۰.۹۴ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۱۳۲۸ دلار رسیده است.

علاوه بر این، امروز، قیمت رمزارزهای پپه (PEPE)، داگ‌ویف‌هت (WIF) و بانک (BONK) نیز، ۲ تا ۵ درصد کاهش یافتند.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها