|
کدخبر: 332958

اختصاصی گسترش نیوز؛

ماجرای خرید تهاجمی بیت کوین | بازار ارز دیجیتال در انتظار چه سیگنالی است؟

فروش ماینرها افزایش پیدا کرد، چرا که بیت‌کوین به طور موقت به ۴۹ هزار دلار کاهش یافت و تقریباً ۲۲ میلیون دلار ضرر روزانه را تجربه کرد.

اقتصاد ماجرای خرید تهاجمی بیت کوین | بازار ارز دیجیتال در انتظار چه سیگنالی است؟

بازار ارز دیجیتال طی یک ماه گذشته  تغییرات چشمگیری داشته است . بیت کوین در تاریخ ۲۹ ژولای ( ۸ مرداد ) به بالاترین  رقم خود یعنی ۷۰ هزار دلار رسید. باتوجه به نوسانات شدید که در بازار ارز دیجیتال به وجود آمد این عدد مجددا نزولی شد و به یکباره سقوط بدی را تجربه کرد وبا کاهش ۱۷ درصدی بازار ارز دیجیتال قیمت بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار از فوریه امسال در تاریخ ۵ آگوست ( ۱۵ مرداد ) به زیر ۵۰ هزار دلار رسید.

قیمت بیت کوین به شدت از کف زیر ۵۰٬۰۰۰ دلار اخیر خود بهبود یافته که نشان‌دهنده خرید تهاجمی معامله‌گران در سطوح پایین‌تر است. اگرچه این رشد ، بسیاری را به بازار امیدوار کرده، پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه معتقد است هنوز فروش به پایان خود نرسیده و ۵۰٪ احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته کار خود را با نوسانات  اندکی آغاز کرده است. به طوری که بازار رمز ارزها امروز با مقداری افزایش قیمت رشد داشته است. بیت کوین که در اواخر هفته گذشته به ۶۰ هزار دلار هم رسید با اندکی کاهش مجددا روی ۵۹ هزار دلار ایستاد. این ارز دیجیتال  با افزایش ۰.۷۲ درصدی به حدود قیمت ۵۹,۶۴۶.۱۱ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۹۰ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال امروز متعادل است در بین ارزهای دیجیتال ۲ رمز ارز بایننس کوین و سولانا بیشترین افزایش قیمت را برای به ثبت رسانده اند .

امروز بیت کوین با نرخ ۵۹,۶۴۶.۱۱  هزار دلار (۳,۴۴۲,۶۴۷,۲۰۴ تومان) با ۰.۷۲  درصد  افزایش قیمت نیز معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات روبه رشد نیز آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۱۷۶,۸۰۰,۱۷۰,۹۳۹.۳۷ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱۴,۶۸۷,۲۸۷,۸۱۷.۶۳ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است . قابل ذکر است که بیت کویت به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکورد صعود های خودرا نیز شکسته بود.

نمودار-بیت-کوین

بازار ارز دیجیتال با این رمز ارز درخشید

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با نوساناتی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز بایننس کوین  هم از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر با  3.38 درصد افزایش قیمت  ۵۳۹.۷۵ دلار با نرخ ۳۱,۱۷۸,۵۱۳ تومان معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۷۸,۷۶۹,۳۱۴,۴۹۵.۲۱ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۱,۵۹۸,۲۵۹,۰۰۳.۲۱ دلار بود.

مروری بر اخبار ۲۴ ساعت گذشته بازار ارز دیجیتال

در بازار ارز دیجیتال ۲۷ مرداد چه گذشت؟

در تاریخ ۱۷ آگوست، قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات متنوعی را تجربه کرده است. بیت‌کوین در سطح ۵۹ هزار دلار ثابت مانده و با افزایش ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین، همچنان قدرت خود را حفظ کرده است.

قیمت طلا از بیت کوین پیش گرفت | بیت کوین در حال فروپاشی است؟

بیت کوین به سختی می‌تواند به عنوان جایگزینی برای طلا عمل کند و این موضوع به وضوح قابل مشاهده است. در حالی که قیمت طلا به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده، بیت کوین در یک کانال نوسانی قرار دارد.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید.

نمودار-رمز-ارز

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها