|
کدخبر: 333218

درهم امارات هم به بازار ارز دیجیتال پیوست | تراکننش دیجیتال با استیبل کوین تتر عربی

تتر (Tether) به‌تازگی از راه‌اندازی استیبل کوین جدید خود با نام «تتر درهم امارات متحده عربی» (Tether AED) خبر داده است. این استیبل کوین که به درهم امارات متصل است، به کاربران این امکان را می‌دهد که در تراکنش‌های دیجیتال به‌طور پایدار از این واحد پولی استفاده کنند.

اقتصاد درهم امارات هم به بازار ارز دیجیتال پیوست | تراکننش دیجیتال با استیبل کوین تتر عربی

تتر به تازگی استیبل کوین جدید خودر را با عنوان تتر درهم امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.این  اقدام بخشی از استراتژی تتر برای تقویت حضور خود در بازارهای خاورمیانه و ارائه گزینه‌های بیشتر به کاربران این منطقه به شمار می‌رود. به زودی این استیبل کوین در پلتفرم‌های مختلف عرضه خواهد شد.

راه‌اندازی استیبل‌ کوین پگ‌شده به درهم توسط تتر

تتر قصد دارد تا در همکاری با گروه فونیکس (Phoenix Group) و شرکت سرمایه‌گذاری گرین اکرون (Green Acorn Investments) یک استیبل کوین جدید که به درهم امارات پگ شده است راه‌اندازی کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این توکن قرار است در راستای دریافت مجوز تحت مقررات جدید بانک مرکزی امارات، برای خدمات پرداخت با ارز دیجیتال پیشگام باشد.

به گفته تتر، این استیبل کوین پگ‌شده به درهم، به کاربران راهی مقرون‌به‌صرفه‌ و شفاف‌تر برای دسترسی به این ارز و همچنین امکان محافظت در برابر نوسانات ارزی را ارائه خواهد داد. پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیرعامل تتر، اظهار داشت:

با ابراز خوشحالی، برنامه راه‌اندازی استیبل کوین وابسته به درهم تتر را اعلام می‌کنیم. این استیبل کوین به مجموعه گزینه‌های استیبل کوین‌های ما اضافه خواهد شد.

او افزود: امارات متحده عربی به یک مرکز اقتصادی جهانی مهم تبدیل شده است و ما معتقدیم کاربران ما توکن پگ شده به درهم را به‌عنوان یک گزینه ارزشمند و چندمنظوره خواهند دید.

تتر-درهم

وی همچنین اظهار داشت:استیبل کوین پگ‌شده به درهم تتر، قرار است به یک ابزار ضروری برای کسب‌وکارها و افرادی تبدیل شود که به دنبال راهی امن و کارآمد برای انجام تراکنش‌های مختلف، به‌واسطه درهم امارات متحده عربی هستند.

 

این استیبل کوین، به مجموعه‌ای از توکن‌های دیگر پگ شده به ارزهای فیات مانند USDT و EURT که توسط این شرکت ارائه می‌شود، می‌پیوندد. تتر از مدت‌ها پیش بزرگ‌ترین صادرکننده استیبل کوین‌ از نظر ارزش بازار بوده و همچنان در این موقعیت باقی مانده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها