|
کدخبر: 333545

ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس را اعلام کرد + جزئیات ۶ شهریور

​ایران خودرو شرایط فروش ویژه دنا پلاس برای شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد. در این طرح، متقاضیان می‌توانند دنا پلاس را به سایر محصولات ایران خودرو تبدیل کنند. این طرح فروش جدید به‌طور خاص برای دنا پلاس و برای متقاضیان سامانه یکپارچه در نظر گرفته شده است.

اقتصاد ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس را اعلام کرد + جزئیات ۶ شهریور

بر اساس شرایط فروش دنا پلاس در شهریور ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند وجه خودرو را واریز کرده و چهار مدل دیگر را به جای دنا پلاس انتخاب کنند. لازم به ذکر است که امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه محدود است و باید هرچه سریع‌تر مراحل را انجام دهید.

لازم به ذکر است که هنوز دنا پلاس‌های ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه به همه متقاضیان تحویل داده نشده، لذا احتمالاً یکی از دلایل عدم حضور دنا پلاس در طرح فروش جدید ایران خودرو، ممکن است همین مورد باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس شهریور ۱۴۰۳

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان دنا پلاس با اولویت زمستان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه رساند که امکان انتخاب و واریز وجه اختیاری فراهم شده است.

این متقاضیان ۷ روز مهلت دارند تا خودرو مدنظر خود را انتخاب کرده و وجه موردنیاز را پرداخت کنند. طبق سنت ایران خودرو، این امکان فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قابل انجام است.

لازم به ذکر است که زمان فعالسازی این بخشنامه در سایت فروش ایران خودرو، پس از ارسال پیامک از سمت این شرکت است. به بخشنامه فروش زیر توجه کنید:

دنا-پلاس۱

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها