|
کدخبر: 333602

متقاضیان مسکن ملی در خطر جدی | فقط تا این تاریخ فرصت دارید

عدم پرداخت به موقع وجه باعث توقف پروژه، افزایش هزینه‌ها و ضرر متقاضیان نهضت ملی مسکن خواهد شد.

اقتصاد متقاضیان مسکن ملی در خطر جدی | فقط تا این تاریخ فرصت دارید

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن، به آنها هشدار داد که نسبت به تکمیل آورده خود تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام نمایند.

متن پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان نهضت ملی مسکن به شرح زیر است؛

«با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، در صورتی‌که نسبت به تکمیل آورده خویش تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام نکرده‌اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف اعلامی تا تاریخ ۱۵شهریور ۱۴۰۳ اقدام کنید.

عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان خواهد شد.

بدیهی است با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز در صورت تاخیر در پرداخت موارد در امتیازبندی و رتبه متقاضی لحاظ می‌شود.»

ساخت-نهضت-ملی

پیگیری جدی طرح نهضت ملی مسکن در چارچوب برنامه هفتم توسعه

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه اجرای برنامه هفتم توسعه یک ضرورت و تکلیف است، دستور تهیه آیین‌نامه‌های این برنامه در رابطه با بخش زمین و مسکن را صادر کرد و تهیه این آیین‌نامه‌ها را یکی از اولویت‌های سازمان متبوعش خواند.

«ارسلان مالکی» در نشست پیگیری آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کشور افزود: احکام مرتبط با ماموریت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه توسعه هفتم قبلا احصا شده است و تهیه آیین‌نامه‌های مربوط به آن باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های آماده‌سازی اراضی شهری و شهرک‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، تصریح‌کرد: در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است.

تامین زمین برای شهرهایی که نیاز به زمین در آنها وجود دارد، پیگیری الحاق اراضی مسکونی در دستور کار، تصویب مکان‌یابی شهرک‌ها و توافق با نهادها و بخش خصوصی از تاکیدات این جلسه بود.

منبع: عصر ایران
  • محمد رضا خداداد ارسالی در

    با سلام چرا ثبت نام جدید ندارید

  • ناشناس ارسالی در

    از کجا اورده بیاریم اخه لعنت بر ذاتتون با ده تومن میشه پول ریخت خورد کرایه داد دوتر رفت

  • محمد ارسالی در

    خدا لعنت کنه بانک مسکن رو که ۶ ماهه همه رو آلاف وام کرده.

  • نفس ارسالی در

    ما که تاحالا ۴۰۰ میلیون واریزی داشتیم

  • وحید ارسالی در

    فکر کنم منظورشون از توقف پروژه اینه که تواین سه چهار سال اون چندتا دونه اجری که برا نگهبانی گذاشتنو ورمیدارن میبرن،پروژه از روز اول کلا متوقف بوده مرد حسابی،نونی که میبری خونه سرطان خون بشه برات

  • مهدی ارسالی در

    واقعااین دورست‌نیست‌پول‌بگیرن‌هیچ‌کاری‌ن کنن‌من‌استان‌گلستان‌هستم‌۵فرزندزیربیست‌س ال‌دارم‌هیچ‌زمینه‌رایگانی‌بهم‌ندادن‌صدبا ررفتم‌راه‌شهرسازی‌نتیجه‌نگرفت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها