|
کدخبر: 334048

قیمت گوشی گلکسی M۰۵ فاش شد | از سورپرایز سامسونگ رونمایی خواهد شد

این دستگاه در دسته گوشی‌های اقتصادی سامسونگ قرار دارد.

اقتصاد قیمت گوشی گلکسی M۰۵ فاش شد | از سورپرایز سامسونگ رونمایی خواهد شد

سامسونگ در حال توسعه گوشی گلکسی M05 است که برای اولین بار در ماه ژوئیه به همراه گلکسی F05 معرفی شد. اکنون صفحه پشتیبانی M05 در وب‌سایت سامسونگ هند راه‌اندازی شده است. راه‌اندازی این صفحه معمولاً نشان‌دهنده این است که عرضه رسمی دستگاه در چند هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش Mysmartprice، لیست موجود در صفحه پشتیبانی متأسفانه هیچ مشخصاتی از گوشی را نشان نمی‌دهد، فقط شماره مدل آن دیده می‌شود؛ SM-M۰۵۵F/DS. همچنین اخیراً BIS خبر فروش گلکسی M۰۵ در هند را تأیید کرده است. گلکسی M۰۵ در واقع جانشین گلکسی M۰۴ خواهد بود که سال ۲۰۲۲ عرضه شد و مانند مدل نسل قبل، در رده گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ قرار خواهد گرفت.

جالب این‌جاست که این اولین سرنخ‌های به‌دست‌آمده از گلکسی M۰۵ نیست؛ قبلاً نیز این دستگاه با همان شماره مدل در سایت‌های گواهی مانند Beauro of Indian Standards (BIS) و Wi-Fi Alliance دیده شده بود. مرجع BIS پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت را تأیید کرد و گواهی Wi-Fi Alliance نیز نشان داد گلکسی M۰۵ از Wi-Fi ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی-سامسونگ

قیمت احتمالی گوشی گلکسی M۰۵ سامسونگ

مانند نسل قبلی، انتظار می‌رود Galaxy M۰۵ نیز در آینده دستگاهی فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه باشد؛ احتمالاً کمتر از ۱۰,۰۰۰ روپیه (۱۱۹ دلار) قیمت دارد. بااین‌حال این‌ها فقط گمانه‌زنی و شایعه هستند و برای اطلاعات رسمی باید فعلاً منتظر بمانیم.

گوشی گلکسی M۰۴ با صفحه‌نمایش LCD ۶.۵ اینچی، وضوح ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل، نرخ‌ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، تراشه هلیو P۳۵ مدیاتک، ۴ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۵ واتی به‌ بازار عرضه شد. انتظار می‌رود Galaxy M۰۵ در بسیاری از موارد شبیه این گوشی باشد همراه بهبودهایی جزئی.

سرعت شارژ گلکسی S۲۴ FE برابر با اولین گوشی سری FE خواهد بود

همه گوشی‌های FE سرعت شارژ ۲۵ واتی داشته‌اند و به نظر می‌رسد که این فناوری در سال ۲۰۲۴ نیز تغییر نخواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی S۲۴ FE طی یک ماه آینده معرفی شود و تجربه‌ای نزدیک به سطح پرچم‌دار با قیمتی ارزان‌تر نسبت به سری اصلی گلکسی S۲۴ داشته باشد. برخی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی قبلاً فاش شده بود و ما دیگر جزئیات سرعت شارژ این دستگاه را هم می‌دانیم.

وب‌سایت Tech Outlook اطلاعاتی را از Galaxy S۲۴ FE در پایگاه داده TUV Rheinland مشاهده کرده است. اسکرین‌شاتی که از پرونده این گوشی در ادامه مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد اس ۲۴ اف‌ای با سرعت ۲۵ وات (۹ ولت بر ۲.۷۷ آمپر) شارژ می‌شود.

گلکسی S۲۴ معمولی همین سرعت شارژ ۲۵ واتی را دارد. تمام گوشی‌های سری گلکسی FE از سال ۲۰۲۰ به بعد سرعت شارژ ۲۵ واتی داشته‌اند و این ناامیدکننده است. این لیست به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در گلکسی S۲۴ FE اشاره‌ای نمی‌کند اما تمام مدل‌های FE تا امروز، قابلیت شارژ بی‌سیم داشته‌اند.

گلکسی-سری-7

مشخصات احتمالی گلکسی S۲۴ FE

انتظار می‌رود گلکسی S۲۴ FE چیپست Exynos ۲۴۰۰e، باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر‌ساعتی و سیستم دوربین پشتی سه‌گانه (۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۸ مگاپیکسل ۳x تله‌فوتو) داشته باشد. همچنین احتمالاً سامسونگ این گوشی را به انواع ویژگی‌های گلکسی AI مجهز خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های نامشخص این گوشی قیمت آن است اما تلفن‌های FE به‌صورت سنتی ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل‌های پایه سری گلکسی S بوده‌اند و احتمالاً گلکسی S۲۴ FE نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هنوز اطلاعات رسمی درمورد تاریخ معرفی این محصول وجود ندارد اما احتمالاً سامسونگ این دستگاه را اکتبر (مهر-آبان ۱۴۰۳) معرفی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود سری گلکسی تب S۱۰ نیز همان زمان معرفی شود.

باید منتظر ماند و دید این گوشی می‌تواند کاربران را جذب کند یا نه. باتوجه‌به اینکه بسیاری از کاربران درمجموع از عملکرد کلی گوشی‌های S۲۴ معمولی و S۲۴ پلاس نسبت به قیمتشان، راضی نبوده‌اند، ظاهراً Galaxy S۲۴ FE راه سختی برای اثبات خودش پیش رو دارد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها