|
کدخبر: 334068

قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور | جک J۴ ارزان شد

قیمت خودرو در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلات هفتگی متوقف شده و در کل بازار ثبات حاکم است.

اقتصاد قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور | جک J۴ ارزان شد

قیمت خودرو در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. بررسی‌های انجام شده در بازار نشان می‌دهد که به دلیل تعطیلات این هفته، خرید و فروشی انجام نشده و بازار همچنان با روندی ثابت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در غیاب معامله‌گران، بازار بدون تغییر باقی مانده است.

همچنین با به تعطیلی رفتن بازار ارز و ثابت ماندن نرخ دلار، نمودار تمامی محصولات داخلی و مونتاژی به تبعیت از آن ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز ثابت گزارش می‌شود.

نرخ-خودرو

پژو پارس سفارشی ELX از دسته محصولات پرطرفدار داخلی به شمار می‌رود که در طول هفته اکثراً روند ثابت داشته و امروز در پایان هفته با قیمت ۶۹۹ میلیون تومان معامله می‌شود. خودری ذکر شده در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی است که با همان نرخ ‌روز پیشین، به بهای ۵۳۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی محسوب می‌شود که امروز مانند سایر محصولات این شرکت با روند ثابت ۶۹۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۵۰۵ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. خودروی نام برده در طول هشت روز ۲۹ میلیون تومان ارزان شده است.

نرخ-خودرو-1

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

جک J۴ از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور در طول ۲۵ روز شش میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۷۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر به قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات مونتاژی لوکس این شرکت که در طول ۴۵ روز ۹۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در بازار رسید.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ببخشید بازنشسته که پول نداره بایدبمیرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها