|
کدخبر: 334325

فقط تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ مهلت دارید | فروش اقساطی کرمان موتور آغاز شد

​کرمان موتور به تازگی شرایط فروش ۲ خودرو محبوب خود یعنی پیکاپ T۸ و خودروی EJ۷ برقی به ۲ صورت نقدی و اقساطی اعلام کرده است. این زرح فروش از دیروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ نیز آغاز شده است.

براساس اطلاعلات بدست آمده متقاضیان محصولات کرمان موتور می توانند از یکشنبه ۱۸ شهریور ماه تا روز شنبه  ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت فروش کرمان موتور نسبت به ثبت نام و خرید این ۲ خودرو یعنی پیکاپ T۸ و خودروی EJ۷ برقی به صورت نقد و اقساط اقدامات لازم را انجام دهند.

بررسی مشخصات فنی کی ام سی T۸

در سال‌های اخیر آنقدر ماشین چینی با موتور ۱.۵ لیتری تست کرده‌ام که اصلاً یادم رفته بود پیشرانه‌های دیگری هم در دنیا تولید می‌شوند! ولی خوشبختانه کمپانی JAC متوجه وزن سنگین (نزدیک به ۲ تن) و کاربری‌های متفاوت یک خودرو پیکاپ بوده و از این رو نیروگاه قوی‌تری به حجم ۲ لیتر مجهز به پرخوران توربو برای T۸ در نظر گرفته که از نظر ساختار کلی با موتور S۵ شباهت‌هایی دارد اما اینجا یک سری اصلاحات کلی و جزئی صورت پذیرفته تا انجین با آنچه یک خودرو کاری/تجاری دودیفرانسیل نیاز دارد هماهنگ‌تر شود.

در خصوص مصرف سوخت باید گفت که این پارامتر در شرایط آفرودی قابل اندازه‌گیری نیست چون اشتهای موتور بسته به شیب، ناهمواری یا چسبندگی زمین و همچنین حالت انتقال قدرت و بسیاری موارد دیگر به شدت متغیر خواهد بود، اما در مسیرهای آنرود مصرف ترکیبی خودرو چیزی در حدود ۱۰ الی ۱۲ لیتر (شرایط رانندگی ترکیبی) تجربه شد و در ازای هر گونه شتاب‌گیری و شیطنت می‌توانید یک لیتر به این عدد اضافه کنید! از دیگر مشخصات فنی کی ام سی T۸ می‌شود به مواردی نظیر شاسی مستقل، سیستم تعلیق جناغی دوبل در جلو و فنرتخت یکپارچه عقب و همچنین ترمزهای چهارچرخ دیسکی اشاره نمود.

مشخصات فنی جک J۷ برقی

درحالیکه جک جی۷ بنزینی از موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری GDI بهره می‌برد اما جک EJ۷، قدرتش را از یک موتور تمام الکتریکی می‌گیرد و جالب‌تر اینکه این موتور الکتریکی، بسیار قدرتمندتر از موتور بنزینی جی۷ است طوریکه حدود ۱۹۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیارتان قرار می‌دهد.

با این خروجی بسیار خوب، این جک برقی ۱۶۵۰ کیلوگرمی، فقط به ۷.۶ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو برقی، شاید برای خیلی‌ها راضی کننده نباشد چراکه بیشتر از ۱۴۲ کیلومتر برساعت نمی‌توان با EJ۷ سرعت گرفت. البته برای خودرویی برقی با این مشخصات، کسی به دنبال سرعت نیست!

کرمان-موتور

کرمان-موتور۱

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها