|
کدخبر: 334482

چشمک مهاجم گلزن به نکونام | من عاشق استقلال هستم

معضل انتخاب مهاجم در استقلال بدل به سوژه داغ رسانه های مختلف شده است. جواد نکونام برای تقویت فاز آتش تیمش از مدیران باشگاه درخواست جذب یک فوروارد جدید و گلزن کرده و مسئولان در حال انجام مذاکره با چند گزینه هستند. در صورت توافق با بازیکن جدید، جدایی آرمان رمضانی محتمل به نظر می رسد، هرچند که آرمان به شدت به ماندن تمایل دارد و قصد دارد نظر مثبت نکونام را هرطور که شده جلب کند. او اخیرا در مورد آینده خود در استقلال اظهار نظر جالبی را ارائه کرده است.

اقتصاد چشمک مهاجم گلزن به نکونام | من عاشق استقلال هستم

آرمان رمضانی در غیاب گوستاوو بلانکو در دو بازی نخست آبی ها به عنوان مهاجم ثابت استقلال در ترکیب قرار گرفت و در بازی نخست نیز موفق به گلزنی شد. در ادامه اما عملکرد وی مورد پسند کادر فنی و همینطور هواداران قرار نگرفت تا زمزمه جدایی آرمان از استقلال شنیده شود.

مهاجم استقلال با گلزنی در بازی دوستانه روز گذشته امیدوار است حضورش در این تیم ادامه دار باشد.

آرمان رمضانی در ابتدای فصل نقل و انتقالات تا آستانه جدایی از باشگاه استقلال پیش رفت اما بعد از گذشت چند روز از شروع تمرینات دوباره نکونام او را به تیم برگرداند.

حالا اما با توجه به احتمال جذب رضا اسدی یا کریم انصاری فرد دوباره شایعاتی در مورد فسخ قرارداد با آرمان رمضانی به راه افتاده است و حتی اینطور عنوان شده که این بازیکن احتمالا با ذوب آهن قرارداد امضا می کند.

با این حال رمضانی بی توجه به این شایعات روز گذشته در بازی دوستانه برابر گل گهر در ترکیب استقلال بازی کرد و تک گل تیمش را زد.

شنیدیم رمضانی خودش دوست دارد در استقلال بماند و امیدوار است نکونام نفر دیگری را از لیست تیمش خارج کند ولی نکونام هنوز در این باره تصمیم نهایی نگرفته است. او به دوستان نزدیکش گفته که عاشق استقلال است و تمایل به ماندن دارد.

رمضانی-و-رضاییان

از سوی دیگر به نظر می رسد کار یکی از بازیکنان باتجربه استقلال در این باشگاه تمام شده است. محمدحسین مرادمند چند روزی در تمرینات استقلال شرکت کرده و اینطور تصور شد که نکونام قصد دارد او را به این تیم برگرداند.

با این حال پر بودن سقف بودجه استقلال از یک سو و پر بودن لیست آبی ها از سوی دیگر باعث شده تا امکان بازگشت مرادمند به استقلال وجود نداشته باشد و پرونده او در این تیم بسته شود.

با این شرایط احتمالا مرادمند در روزهای آینده تیم جدیدش را انتخاب می کند و از باشگاه استقلال طلب غرامت خواهد کرد.

قرارداد مرادمند با استقلال برای فصل جاری ۱۵ میلیارد تومان است و احتمالا این بازیکن بعد از جدایی برای گرفتن مطالباتش از باشگاه اقدام خواهد کرد.

جواد-نکونام

سرمربی بزرگ بخواهد اما تغییرات باید منطقی باشد

پیشکسوت استقلال گفت: فکر می‌کنم سه هفته و نتایج اخیر برای برکناری جواد نکونام کمی عجولانه بود. این اتفاق که جواد نکونام بتواند در بازی‌های آینده خودش را ثابت کند خیلی مهم است.

عباس سرخاب بازیکن اسبق تیم استقلال درباره شرایط این تیم طی یک هفته گذشته و حواشی مربوط به جابجایی سرمربی تیم و در نهایت ابقای جواد نکونام، همچنین دیدار پیش روی استقلال مقابل الغرافه در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد:

اوضاع استقلال طی ۱۰ روز گذشته را چطور دیدید؟

اصلا انتظار نداشتم چنین وضعیتی برای استقلال به وجود بیاید. من خودم دوست دارم استقلال همیشه برنده باشد و نتایج خوب بگیرد اما احساسی برخورد کردن هم از مدیریت باشگاه بعید بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

فکر نمی‌کنید ابقای جواد نکونام چیزی نبود که هواداران بخواهند؟

البته هواداران دوست دارند یک سرمربی خارجی بالای سر تیم استقلال باشد آن هم در سطح عالی. این طبیعی است و ذات فوتبال این را می‌طلبد. ولی به هر حال جواد نکونام هم یک سال با این تیم کار کرده و می‌داند که زیر و بم بازیکنان تیم چیست. خودش یارگیری کرده و باید به او فرصت داد. من فکر می‌کنم سه هفته و نتایج اخیر برای برکناری جواد نکونام کمی عجولانه بود. این اتفاق که جواد نکونام بتواند در بازی‌های آینده خودش را ثابت کند خیلی مهم است.

فکر می‌کنید طرفداران استقلال از این شرایط راضی هستند؟

قطعاً هیچ چیزی جز قهرمانی و موفقیت هوادار استقلال را راضی نمی‌کند. من به آنها حق می‌دهم که دوست نداشته باشند از رقبایشان در جدول ریگی برتر عقب بیفتند اما به هر حال نمی‌توان خیلی هم احساسی تصمیم گرفت و فکر می‌کنم مدیریت باشگاه در این زمینه درست تصمیم گرفت و فرصت خوبی به جواد نکونام داد سرمربی استقلال هم باید قدر این فرصت را بداند و نهایت استفاده را از آن ببرد در غیر این صورت ممکن است کارش به جدایی از استقلال برسد.

نکونام-استقلال

به نظر شما تغییر در کادر فنی اشتباه است؟

اگر لازم باشد کادر فنی تقویت شود یا کسی از کادر فنی جدا شود خیر! چرا اشتباه باشد؟ ولی ما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم که بخواهیم درباره استقلال و شرایطش در لیگ برتر اینگونه تصمیم بگیریم که سرمربی تیم را برکنار کنیم. من فکر می‌کنم بازی با الغرافه و حتی یکی دو بازی بعد از آن می‌تواند ثابت کند که جواد نکونام تا چه اندازه در کارش مصمم است و می‌خواهد موفق باشد یا نه. قطعاً اوضاع استقلال در هفته‌های آینده بهتر مشخص می‌شود.

اتفاقات اخیر چه تاثیری روی تیم داشته یا خواهد داشت؟

مطمئن هستم بچه‌های تیم استقلال تحت تاثیر وضعیت اخیر قرار گرفته‌اند اما آنها با تجربه و میدان دیده هستند. از رامین رضاییان و روزبه چشمی گرفته که در مسابقات جام جهانی حضور داشتند و گل هم زده‌اند تا بازیکنان دیگری که به این تیم آمده‌اند و یا از قبل حضور داشتند همه جزو نفرات با تجربه به شمار می‌روند. بنابراین خیلی نباید از این بابت دغدغه داشته باشیم اما به هر حال بازی اول خیلی مهم است.

از تیم الغرافه و فوتبال قطر چقدر شناخت دارید؟

قطعاً تیم الغرافه بازیکنان خارجی خوبی دارد که هر کدامشان می‌توانند تاثیرگذار باشند اما معمولاً تیم‌های این چنینی که در رده‌های میانی جدول قطر قرار دارند نمی‌توانند حریف سرسخت یا گلوگیری برای تیم استقلال به شمار بروند. تیم استقلال همیشه خارج از خانه و در بازی‌های بین‌المللی خوب ظاهر شده و قطعاً این بار هم می‌تواند یک نتیجه خوب بگیرد اما فقط باید به این تیم تا آن زمان آرامش تزریق کرد.

استقلال-ملوان

توصیه یا پیشنهادتان به استقلال و کادر فنی اش چیست؟

قطعاً استقلال در این شرایط باید به نحوه احسن و با تمام قدرت در میادین مسابقه حاضر شود. هیچ چیزی جز برد و موفقیت نمی‌تواند باعث آرامش هواداران شود. جواد نکونام اگر می‌خواهد ثابت کند که حرف‌هایش درباره استقلالی بودن و علاقه شدیدش به این تیم حقیقت دارد باید تمام تلاشش را به کار ببندد تا در بازی‌های آینده نتیجه بگیرد. اگر استقلال نتیجه نگیرد قطعاً دوباره اوضاع برای این تیم سخت خواهد شد.

میزبانی در شهر قدس و نداشتن زمین بازی برای استقلال که معمولاً در آزادی بازی می‌کند تا چه اندازه روی وضعیت این تیم در بازی بین‌المللی تاثیر منفی خواهد داشت؟

قطعاً استقلال تیمی نیست که بدون تماشاگرانش به زمین برود ما باید هر طور شده و هرچه زودتر زمین آزادی را برای استقلال و البته پرسپولیس مهیا کنیم. البته این خیلی بد است که تیم‌های ایران بعد از این همه سال هنوز یک ورزشگاه اختصاصی ندارند. من در حوزه خلیج فارس کار کردم و در فوتبال عمان مربی بوده‌ام. آنها برای هر باشگاهشان یک زمین اختصاصی دارند و هر باشگاه یک زمین اختصاصی و چند زمین تمرین اختصاصی هم دارد. این شرایط برای ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آب و هوای بهتری هم داریم کاملاً مهیاست اما متاسفانه از آن استفاده نمی‌کنیم.

ایراد از کجاست؟

فکر می‌کنم ایراد از کنفدراسیون فوتبال آسیاست که در این سال‌ها به دو باشگاه ایران که میلیون‌ها طرفدار دارند سخت‌گیری نکرد. اگر ای اف سی سختگیرانه درباره زمین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گرفت امروز حتماً هر دو تیم یک ورزشگاه اختصاصی برای خودشان داشتند.

منبع: خبر ورزشی
  • ابوالفضل عابدی ارسالی در

    واقعا هواداران استقلال توقعی جز قهرمانی ندارن چون طی این ده سال عادت به قهرمانی کرده اند خخخخخخخخخ

  • حمید ارسالی در

    گل نزن ترین مهاجم کل ایران

  • ناشناس ارسالی در

    نکونام نرود ورزشکار چمن خوب درست کنین نکونام میتواند مرادمند بماند حتا اسدی باکریم انصاری جفتشان بیارین هیچ مشکلی نمیخورد دوره قبل پرسپلیس سپاهان کم کردن بده چندهفته امتیازات آن تیم هارا برگردوندن نکونام برود یافرهادمجیدی؟ یاسرمربی برتری که همه جهان آن سرمربی بشناسن سرشناس باشد

  • ناشناس ارسالی در

    هربازیکنی از بلانکو بهتر ارمان خیلی از ب لانکو بهتر جواد اون بازیکن بسینی که بازه بهش نمیده ولی از همه بازیکنان بهتر نثل منتظر محمد اورانف که نکو نخواست

  • علی اصغر پوری ارسالی در

    باید به جواد نکونام فرصت داد باسه تا باز ی که نمیشه مربی تیم راعوض کرد تمام زندگی من استقلال هستش ازهمه بازیگنان میخوام ب اقدرت ازنام استقلال دفاع کنند 💙💙💙💙

  • جلال ارسالی در

    ایراد کجاست َدزدی غارت چپاول بی لیاقتی ب ی کفایتی وََََََََ

  • محسن ارسالی در

    آرمان سوتی اگربه خوب میشه مثل قناری یه گ ل میزنه کل فصل میره تولک

  • مجتبی ارسالی در

    نظام مدیریتی هیچ علاقه ای به قهرمانی تیم استقلال ندارد
    سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چطور تیم پرسپولیس با این ق دمتی که ادعا میکنه هیچ افتخار قابل توجه ی تا قبل از این دهه مهندسی شده نداشت ولی کن به یکباره به افتخارات زیادی دست پیدا کرد
    جواب این سوال حتی برای یک آدم غیر فوتبالی مشخص هست

  • ناشناس ارسالی در

    ضعف استقلال در دفاع وبازیکن وسط شش دانگ می خاد جلو یک بازیکن ب اسم قایدی کم دار ه

    • ص ارسالی در

      فقط یه جواب داری؛ به تو می‌رود

  • حبیب ارسالی در

    با تعصب و بدون حاشیه و مرد طلایی تعویضی . دیگه از یک مهاجم چی میخواد نکونام . آر مان و برانکو و یک مهاجم ششدانگ و گلزن خا رجی بهترین ترکیب مهاجمین برای استقلال هس تند.

  • پسر خاله ارسالی در

    بزارین جواتی یه نیم فصل بمونه خدا رو چه دیدی شاید دوباره پنالتی بگیرن واسش از این VARهیچ چیزی بعید نیست حداقل جواتی با یه بُرد هم موندگار میشه

  • رضا ارسالی در

    بی تعارف اینجا هرکس بفکرمنافع خودش کسی ب فکرباشگاه داری نیست بلکه جیب داری هستش ب ایداهرمی باشه تا به زمین پارکر ن تیمها م نجربشه

  • ماخون می‌دیم جام نمی‌دیم جوک باشگاه کیسه ارسالی در

    حرفی ندارم چون چکش ارزش حرف زدن ندارن بر ای اینکه ماخون می‌دیم ولی جام نمی‌دیم خ خخخخ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها