|
کدخبر: 334521

قیمت گوسفند زنده در تهران | کدام استان قیمت دام ارزان تر است؟

قیمت جدید دام زنده در ۲۱ شهریور ماه به شرح جدول ها زیر اعلام شده است.

اقتصاد قیمت گوسفند زنده در تهران | کدام استان قیمت دام ارزان تر است؟

بر اساس گزارش‌ها، قیمت هر کیلو گوسفند زنده در استان تهران حداقل ۲۹۰ هزار تومان و حداکثر ۳۱۰ هزار تومان است. همچنین، هر کیلو گوساله زنده در بازه قیمتی ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در استان خراسان‌رضوی نیز هر کیلو گوسفند زنده بین ۲۷۰ تا ۲۷۵ هزار تومان قیمت دارد. هر کیلو گوساله زنده نیز بین ۱۸۰ تا ۱۸۵ هزار تومان به فروش می‌رود. در این میان، در استان همدان هر کیلو گوسفند زنده حداقل ۲۷۰ هزار تومان و حداکثر ۲۹۰ هزار تومان قیمت دارد. گوساله زنده هم حداقل ۱۸۵ و حداکثر ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان اصفهان، گوسفند زنده بین ۲۸۵ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان به‌ فروش می‌رسد.در استان خراسان‌رضوی،گوسفند زنده بین ۲۷۰ هزار تا ۲۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود. گوساله زنده نیز با عنوان ارزان‌ترین تجربه در بین استان‌ها، بین ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شود. ساکنان استان فارس گوسفند و گوساله زنده را همچون روزهای گذشته به ترتیب با نرخ ۲۸۰  هزار تا ۲۹۰ هزار تومان و ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزارتومان خریداری می‌کنند.استان مرکزی، در صدر جدول قیمت دام، گوسفند زنده را در سطح بازار با نرخ بین ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان توزیع می‌کند و گوساله زنده در این استان از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۸هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.در استان قم، گوساله زنده با نرخ بین ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.در استان چهارمحال‌و‌بختیاری، نیز گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

 

جدول-قیمت

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها