|
کدخبر: 334673

همه چیز درباره پرچمدار آینده سامسونگ | گلکسی S25 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

تاکنون رندرهای زیادی از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده که طراحی این گوشی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد رندرهای جدید گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا به واقعیت نزدیک‌تر باشند.

اقتصاد همه چیز درباره پرچمدار آینده سامسونگ | گلکسی S25 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

پس از گذشت زمان کمی از معرفی محصولات اپل حالا نوبت به پرچمداران سامسونگ می‌رسد که اطلاعات آنها فاش شود. طبق برخی از گزارش‌ها به نظر اولین رندرهای گلکسی S۲۵ اولترا سامسونگ منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. اما آیا این همان طراحی است که منتظرش بودیم؟ در ادامه به بررسی مشخصات، طراحی ظاهری و امکاناتی که قرار است، آخرین نسل گوشی‌های بالارده سامسونگ به آنها تجهیز شوند مرور می‌کنیم.

شایان ذکر است که اخیرا در پایگاه داده سازمان ۳C گوشی تازه‌ای از سامسونگ با شماره مدل SM-S۹۳۸۰ لیست شده است. با توجه به شماره مدل SM-S۹۲۸۰ که مخصوص گلکسی S۲۴ اولترا بود، می‌توان این مدل جدید را به عنوان گوشی پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S۲۵ اولترا دانست.

آیس یونیورس دیروز تصاویری از گلکسی S۲۵ و S۲۵ Ultra منتشر کرد که دقت و صحت رندرهای قبلی را به چالش کشید. تصاویری که امروز به اشتراک گذاشته شده، بیشتر با طراحی آیس یونیورس همخوانی دارد. در این رندرها که این افشاگر مشهور ارائه کرده، تفاوت‌هایی در قسمت حلقه‌های دوربین و حاشیه‌های نمایشگر مشاهده می‌شود.

رندرهای جدید گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا

به گزارش smartprix، رندرهایی که در پایین مشاهده می‌کنید، بیشتر به طراحی آیس یونیورس شباهت دارند و حاشیه‌های باریک‌تری را نسبت به رندرهای قبلی نمایش می‌دهند. البته،‌ در نظر داشته باشید که این طراحی‌‌ها، رندرهای رسمی شرکت نیستند و هنوز هیچ‌چیز به‌طور قطعی مشخص نشده است.

گلکسی-اولترا-۲۵

گزارش‌‌هایی که تاکنون درباره مشخصات گلکسی اس ۲۵ اولترا منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی به نمایشگر ۶.۹ اینچ AMOLED با رزولوشن کواد اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این پرچمدار سامسونگ احتمالا در ابعاد ۸.۲×۷۷.۶×۱۶۲.۸ میلی‌متر ساخته خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی اس ۲۵ اولترا می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اشاره کرد. این اسمارت‌فون احتمالا در یک نسخه با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ۱ ترابایت به بازار عرضه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای پرچمدار ۲۰۲۵ خود از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل، لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسل، دو لنز تله فوتوی ۵۰ مگاپیکسل و یک دووربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل استفاده کند. همچنین، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با توان ۴۵ وات نیز تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

گلکسی اس ۲۵ اولترا با اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI ۷.۱ به بازار می‌آید و احتمالا تا ۷ سال شامل برنامه‌های پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد شد. رابط کاربری One UI ۷.۱، ویژگی‌های هوش مصنوعی قدرتمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها