|
کدخبر: 334801

لو رفتن مشخصات ردمی نوت 14 پرو و پوکو X7 | سه گانه قدرتمند در راه است

به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید برندهای ردمی و پوکو به زودی معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

اقتصاد لو رفتن مشخصات ردمی نوت 14 پرو و پوکو X7 | سه گانه قدرتمند در راه است

ردمی تأیید کرده است سری جدید Redmi Note ۱۴ اواخر سپتامبر (اوایل مهر) در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این سری شامل ۳ مدل باشد: ردمی نوت ۱۴، ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس. پیش‌بینی می‌شود پس از عرضه در چین، این خانواده به بازارهای جهانی و هند گسترش یابد. حالا نیز سرنخ‌هایی از تولید این سری و گوشی دیگری مشاهده شده است.

به گزارش منبعی آگاه با نام ZionsAnvin در شبکه اجتماعی ایکس، اخیراً گواهی BIS ردمی نوت ۱۴ پرو و پوکو X۷ لو رفته است که به عرضه زودهنگام آن‌ها اشاره می‌کند. گفته می‌شود Redmi Note ۱۴ Pro با شماره‌های مدل ۲۴۰۹۴RAD۴I و ۲۴۰۹۰RA۲۹I مرتبط است، درحالی‌که شماره مدل گوشی پوکو ۲۴۰۹۵PCADI را دارد و احتمالاً نامش POCO X۷ است.

ردمی-جدید

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۴ پرو

گزارش‌ها حاکی از آن است که ردمی نوت ۱۴ پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از پردازنده Snapdragon ۷s Gen ۳ بهره می‌برد. این پردازنده اوایل سال جاری معرفی شد و در زمینه CPU حدود ۲۰ درصد عملکرد بهتر و در GPU تا ۴۰ درصد قدرت بیشتر را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد.

ردمی نوت ۱۳ پرو

انتظار می‌رود نمایشگر این دستگاه وضوح ۱.۵K و پنل آمولد داشته باشد. همچنین گفته می‌شود نسخه جهانی آن با یک دوربین سه‌گانه همراه لنز تله‌فوتو عرضه می‌شود.

علاوه‌بر مدل پرو، انتظار می‌رود Rdmi Note ۱۴ معمولی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی +۶۱۰۰ استفاده کند، درحالی‌که نوت ۱۴ پرو پلاس می‌تواند پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۳۵۰ داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید سری ردمی نوت ۱۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌شود؛ چیزی که مشخص است، هر ۳ گوشی میان‌رده خواهند بود اما سخت‌افزار و دوربین قدرتمندی خواهند داشت که نسبت به برچسب قیمتی آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. پوکو X۷ هم احتمالاً نسخه‌ای دیگر از ردمی نوت ۱۴ پرو خواهد بود؛ با تغییراتی اندک در طراحی و سخت‌افزار. انتظار می‌رود ردمی و پوکو به‌زودی این دستگاه‌ها را که زیرمجموعه شیائومی هستند، معرفی کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها