|

قیمت گلکسی S۲۴ FE فاش شد | شاهکار سامسونگ در این تاریخ عرضه می شود

به احتمال زیاد، فروش این گوشی از تاریخ ۱۲ مهر شروع خواهد شد.

اقتصاد قیمت گلکسی S۲۴ FE فاش شد | شاهکار سامسونگ در این تاریخ عرضه می شود

سامسونگ طبق روال سال‌های گذشته، پس از معرفی پرچم‌داران سری S24، نسخه Fan Edition این خانواده را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. به تازگی امکان پیش‌خرید گلکسی S24 FE فراهم شده و قیمت رسمی آن نیز مشخص شده است. همچنین به نظر می‌رسد که عرضه این گوشی از تاریخ ۳ اکتبر (۱۲ مهر) آغاز خواهد شد.

پیش‌ازاین، سامسونگ ویتنام تاریخ احتمالی عرضه این گوشی را غیرمستقیم ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) اعلام کرده بود. براساس گزارش اخیر نیز سامسونگ ویتنام ویدیویی در کانال یوتوب خود منتشر کرده که به رویداد گلکسی آنپکد جدید اشاره دارد و انتظار می‌رود گلکسی S۲۴ FE را همراه با دو تبلت S۱۰ و S۱۰ اولترا در آن ببینیم.

قیمت-گوشی-گلکسی

مشخصات و قیمت گلکسی S۲۴ FE

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی S۲۴ FE با قیمت ۶۴۹.۹۹ دلار به‌ فروش می‌رسد و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز ۷۰۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین در صفحه پیش‌خرید این گوشی لیستی از اپراتورهایی که این دستگاه را عرضه می‌کنند، دیده می‌شود.

سامسونگ مشخصات سخت‌افزاری دقیق این گوشی را ذکر نکرده اما براساس اطلاعات قبلی می‌توان ویژگی‌های احتمالی S۲۴ FE را حدس زد. گوشی جدید سامسونگ احتمالاً صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED ۲x دارد و ساختار دوربین‌های پشتی متشکل از لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳x خواهد بود؛ به‌علاوه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی که در حفره بالای نمایشگر قرار دارد.

سامسونگ بین نسخه‌های مختلف S۲۴ FE تمایز قایل نشده و همه آن‌ها را با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰e به بازار می‌فرستد. همچنین گویا انرژی این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و به فست‌شارژ ۲۵ واتی مجهز است. گلکسی S۲۴ FE با رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ (مبتنی بر اندروید ۱۴) به بازار می‌آید و می‌تواند به‌روز‌رسانی‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید و آپدیت‌های امنیتی را تا ۷ سال دریافت کند.

گوشی-گلکسی

کدخبر: 335690

ارسال نظر