|

انفجار گلکسی بادز FE در گوش کاربر | سامسونگ باز هم گاف داد!

سامسونگ تنها یک ایرباد جدید به این کاربر ارائه کرده و ادعای انفجار را تکذیب کرده است.

اقتصاد انفجار گلکسی بادز FE در گوش کاربر | سامسونگ باز هم گاف داد!

منفجر شدن وسایل الکترونیکی پدیده‌ای نادر نیست و بارها شاهد انفجار گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. به‌ویژه در سال ۲۰۱۶، انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷ به شدت خبرساز شد و شرکت سامسونگ ناچار به توقف تولید آن شد. به نظر می‌رسد که این مشکل دوباره برای یکی دیگر از محصولات سامسونگ پیش آمده است؛ در ترکیه، گلکسی بادز FE در گوش یکی از کاربران منفجر شده و منجر به ناشنوایی دائمی او گردیده است.

براساس پست WorkaholicDavid در ایکس و فروم کاربران ترکیه سامسونگ، کاربری می‌گوید گلکسی بادز FE خود را به دوستش داده بود و این ایرباد در گوش او منفجر شده و او شنوایی‌اش را برای همیشه از دست داده است. او می‌گوید ایربادش کاملاً نو بوده و حتی یک‌ بار هم آن‌ها را شارژ نکرده بود. در واقع او با همان ظرفیت پیش‌فرض باتری دستگاه از ایربادش استفاده می‌کرده که این اتفاق افتاده است.

انفجار-گلکسی

این کاربر درباره گلکسی بادز FE و این حادثه می‌گوید:

    «من آن‌ها را حتی یک‌ بار هم شارژ نکرده بودم، دستگاه هنگام عرضه حدود ۳۶ درصد شارژ داشت. وقتی دوستم آن‌ها را قرض گرفت و از آن‌ها استفاده کرد، هدفون در گوش او منفجر و باعث ناشنوایی دائمی‌اش شد. ما گزارش دکتر را درمورد این وضعیت داریم.»

تصاویر ارسال‌شده در فروم سامسونگ نشان می‌دهد فقط هدفون چپ منفجر شده. به نظر می‌رسد منشأ انفجار نوک ایرباد باشد. اگر منشأ باتری بود، ایرباد بیشتر آسیب می‌دید و احتمالاً کل آن ذوب می‌شد. تاکنون هیچ حادثه مشابه دیگری گزارش نشده و شاید این انفجار استثنا بوده باشد.

وقتی این کاربر به نمایندگی سامسونگ مراجعه کرده، نمایندگی فقط ایرباد جدیدی به او داده‌ و ادعای انفجار را نپذیرفته‌. آن‌ها نتوانستند از عامل بروز این مشکل هم سر دربیاورند. انتشار چنین خبری می‌تواند باعث شود کاربران Galaxy Buds FE به محصولی که خریده‌اند، بدگمان بشود، حتی از آن استفاده نکنند.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 335744

ارسال نظر