|

همستر کامبت همه را سر کار گذاشت | هر ۱۰۰۰ توکن ۶۰۰ هزار تومان!

پس از چندین ماه انتظار، همستر کامبت به‌ طور رسمی در بازار ارزهای دیجیتال لیست شد. این اتفاق توجه بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

اقتصاد همستر کامبت همه را سر کار گذاشت | هر ۱۰۰۰ توکن ۶۰۰ هزار تومان!

همستر با قیمت ۰.۰۱ لیست شد و هر ۱۰۰۰ توکن همستر معادل ۱۰ دلار به فروش می رسد.

خشم و هیاهو برای هیچ!

در ماه های گذشته همه صحبت از همستر کامبت (Hamster Kombat) می کردند. شوخی اول از جایی شروع شد که همه به واسطه بازی همستر مجدد عضو تلگرام شدند و هر لحظه با پیام عضویت یکی از مخاطبین تلفن همراه خود رو به رو می شدیم. این بازی سکه هایی به کاربران می دهد و گیمرها امید دارند با لیست همستر در صرافی ها پولدار شوند.

همستر-کامبت

اعتماد ها به این بازی به واسطه تجربه موفق نات کوین بود که خیلی از کاربران توانستند دارایی خود را به ریال تبدیل کنند. ایردراپ ها تجربه هایی هستند که اکثرا با موفقیت همراه بودند. البته در دنیای ارزهای دیجیتال ایردراپ های کلاهبرداری زیادی را نیز شاهد بودیم. هنوز با قطعیت نمی توان مهر تایید بر همستر کامبت زد اما با توجه به همه‌گیری بازی همستر در این گزارش نگاهی به تولد همستر و واکنش های کاربران و چهره های مشهور فضای مجازی خواهیم داشت.

تولد موش پر سر و صدا در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) بود. روزهایی که مردم ایران درگیر آغاز سال نو بودند. این بازی ابتدا میان فعالین بازار ارز دیجیتال رونق گرفت اما در ماه های اخیر در سوپر مارکت، کافی شاپ، مترو، محل کار و ... صحبت از همستر است. بعد‌ از ۱۱ روز همستر به رکورد یک میلیون کاربر رسید. بر اساس ادعای سازندگان Hamster Kombat تاکنون بیش‌ از صد ها میلیون کاربر و ده ها میلیون کاربر فعال روزانه دارد. Hamster Kombat، بر بستر بلاک چین TON است و تلگرام با بلاک چین TON قصد رقابت با بلاک چین سنتی را دارد.

 

کدخبر: 335829

ارسال نظر