|

قانون همسان سازی حقوق را اجرا کنید | بازنشستگان به سیم آخر زدند

محمد اسدی بیان کرد: ضروری است که وضعیت متناسب‌سازی مشخص گردد.

اقتصاد قانون همسان سازی حقوق را اجرا کنید | بازنشستگان به سیم آخر زدند

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی قزوین امروز عصر در سالن جلسات تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در این نشست اظهار داشت: بیمارستان تأمین اجتماعی در قزوین با بدهی مواجه است و ما خواستار تخصیص اعتبار برای تسویه این بدهی هستیم. همچنین استاندار و دیگر مسئولان با بیمارستان‌های خصوصی جلسه‌ای برگزار کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند آن‌ها را متقاعد کنند که با تأمین اجتماعی قرارداد ببندند. حل این مشکل یکی از خواسته‌های بازنشستگان ماست.

او افزود: نیاز داریم تکلیف متناسب‌سازی مشخص شود.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی‌توانند خدمات بگیرند در آنجا بیمه تکمیلی به‌نوعی برای تامین اجتماعی کمک کننده است، وقتی کمک کننده است نباید آن را فلج کنیم.

اسدی همچنین افزود: حقوق‌ها با سختی پرداخت می‌شود اما باید توجه داشت که بازنشسته انجام امور زندگی و اقساط را متناسب با روز دریافت حقوق پرداخت می‌کند و نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند.

بازنشستگان-یک

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرانجام رسید

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه در سخنان خود بیان کرد: عدم اجرای قانون همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش‌بینی منابع آن در بودجه، قابل قبول نیست و باید در پیاده‌سازی این قانون تسریع گردد.

وی ادامه داد: همچنین عدم اجرای قانون توسط بانک مرکزی و مسکن در پرداخت وام مسکن نهضت ملی و انجام تعهدات متقاضیان که سبب توقف ساخت و ساز‌ها و افزایش هزینه‌ها شده غیرقابل قبول است. همچنین بی‌توجهی در پرداخت به هنگام پاداش فرهنگیان و بازنشستگان مطلوب نیست و با این سیاست و تورم موجود سرمایه یک عمر زحمت این عزیزان را بر باد می‌دهید.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون که لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس مجلس به زودی آن را ابلاغ خواهد کرد، نیازمند عزم ملی برای اجرای آن هستیم و انتظار می‌رود همواره در کنار هم در برابر دشمنان ملت ایران که شرف و غیرت ما یعنی خانواده را نشانه گرفته‌اند بایستیم.

راستینه خطاب به رییس جمهور افزود: مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ما شهید هنیه شما را در آغوش گرفت و آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد، اما گویا اطرافیان و مشاوران شما، روحتان را آزرده و بکارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌ای تناقض‌هایی را ایجاد کرده است و از شما دو شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است؛ شما باید مجری راهبردهای نظام در سیاست خارجی باشید و هرگونه انحراف از این راهبردها که برگرفته از اندیشه اسلامی و تجلی یافته در نگاه امامین انقلاب و نص صریح قانون اساسی است پذیرفتنی نیست. هیهات که خادمان اسلام به ملت خیانت کنند و اگر زن و فرزندانمان و هستیمان را جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد، ما با قاتلان حاج قاسم، ابوالمهندس، هنیه و شکر هیچ برادری و سازشی نخواهیم داشت و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

احمد-راستینه

 

منبع: ایلنا
کدخبر: 335903

ارسال نظر

 

آخرین اخبار