|

با این نسخه عملکرد هوندا سیویک را بهترکنید

نسخه‌های هیبریدی و هاچ‌بک هوندا سیویک از ترکیب موتور چهارسیلندر ۲ لیتری درون‌سوز و پیشرانه برقی بهره‌مند هستند. هوندا سیویک به عنوان یکی از خودروهای وارداتی جدید به بازار ایران، در دو نسخه استاندارد و اسپرت (تایپ R) عرضه خواهد شد.

اقتصاد با این نسخه عملکرد هوندا سیویک را بهترکنید

هوندا سیویک خودرو یکی از پرفروش‌ترین محصولات ژاپنی در بسیاری از نقاط جهان به شمار می‌آید. با این حال، سیویک مانند بسیاری از خودروهای محبوب دیگر، با چالش عدم نوآوری مواجه است. به همین دلیل، خودرونویسان در سراسر دنیا پیشنهاداتی برای بهبود این مدل محبوب در آینده ارائه کرده‌اند و هوندا نیز در تلاش است تا با استفاده از این پیشنهادات، خودرو پرفروش خود را بهبود بخشد.

با وجود تمایل گسترده مشتریان به خرید کراس‌اوورها، خودروهای هاچ‌بک در بازارهایی مانند ایران همچنان طرفداران زیادی دارند. ترکیب فرم بدنه هاچ‌بک با قوای فنی هیبریدی، جذابیت این خودروها را برای مشتریان بازار خودرو افزایش می‌دهد. بنابراین، هوندا سیویک هاچ‌بک با قوای فنی هیبریدی، به عنوان جذاب‌ترین گزینه در خانواده خود شناخته خواهد شد.

نسخه هیبریدی و هاچ‌بک هوندا سیویک، از ترکیب موتور دولیتری چهارسیلندر و پیشرانه برقی بهره می‌برد. خروجی این پیشرانه، ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۴.۵ نیوتن‌متر گشتاور است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۴.۸ لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر در حالت ترکیبی است که رقم مناسبی محسوب می‌شود. نسخه هاچ‌بک و هیبریدی سیویک همانند اکثر تیپ‌های این خودرو، دیفرانسیل جلو است.

مزایا و قیمت هوندا سیویک هیبرید

هوندا سیویک هیبرید هاچ‌بک می‌تواند گزینه مناسبی برای ورود به بازار ایران باشد، البته باید به قیمت این خودرو نیز توجه داشته باشیم. نرخ پایه این خودرو ۳۱۰۴۵ دلار (یک میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان) است که به تیپ اسپرت هیبریدی اختصاص دارد. با اضافه شدن تعدادی آپشن و تبدیل آن به تیپ اسپرت تورینگ، به ۳۴۵۰۰ دلار (دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان) خواهد رسید.

هوندا سیویک

نسخه‌های هیبریدی هوندا سیویک به اندازه‌ای که انتظار دارید، سریع نیستند. بنابراین نباید این خودرو را با هدف قدرت و سرعت خریداری کنید. آن‌چه در این خودروها مزیت محسوب می‌شود، نرمی سواری و همچنین مصرف سوخت مناسب آن است. سیویک هیبرید در دسته هیبریدهای سنتی قرار می‌گیرد، بنابراین نیازی به شارژ از طریق جایگاه ندارد. شما می‌توانید با پر کردن باک سوخت خود، مسافت بیشتری را نسبت به یک خودرو درون‌سوز طی کنید و البته در جایگاه‌های شارژ نیز معطل نخواهید شد. علاوه بر این مزیت، سواری هوندا سیویک هیبریدی هیچ تفاوتی با نسخه‌های درون‌سوز ندارد و همانند آن‌ها نرم و راحت است.

تاریخچه هوندا سیویک

هوندا سیویک یک خودروی کامپکت است که توسط شرکت هوندا تولید می‌شود. این خودرو از زمان معرفی‌اش در سال ۱۹۷۲ تاکنون به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها در دنیا تبدیل شده است. سیویک به خاطر طراحی جذاب، عملکرد خوب، و مصرف سوخت مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی هوندا سیویک:

    طراحی: سیویک معمولاً با طراحی مدرن و جذاب عرضه می‌شود که توجه زیادی را جلب می‌کند.

    عملکرد: این خودرو معمولاً با موتورهای متنوعی از جمله موتورهای چهار سیلندر و موتورها توربوشارژ عرضه می‌شود.

    راحتی و فضای داخلی: سیویک دارای فضای داخلی راحت و کاربرپسند است که معمولاً شامل فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم اطلاعات سرگرمی و امکانات ایمنی مدرن می‌شود.

    ایمنی: این خودرو به خاطر سیستم‌های ایمنی پیشرفته و نمرات بالای تصادف، شهرت خوبی دارد.

هوندا سیویک در نسخه‌های مختلفی مانند سدان، هاچ‌بک و کوپه عرضه می‌شود و برای کسانی که به دنبال یک خودروی قابل اعتماد و کارآمد هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 335980

ارسال نظر