|

مجلس در جستجوی آقازاده های متخلف | نماینده ها پشت پزشکیان درآمدند

بایستی بررسی شود که کدام افراد به عنوان فروشندگان فیلترشکن فعالیت می‌کنند و کدام طرف‌ها از پشتیبانی آن‌ها استفاده می‌کنند و منافع خود را از این راه تضمین می‌کنند تا رواج استفاده از فیلترشکن‌ها در کشور رو به گسترش بخشند؟

اقتصاد مجلس در جستجوی آقازاده های متخلف | نماینده ها پشت پزشکیان درآمدند

نماینده نهبندان اظهار کرد که استفاده از فیلترشکن بر روی گوشی‌های کودکان و نوجوانان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های خانواده‌ها است.

مصطفی نخعی، نماینده نهبندان گفت: استفاده از فیلترشکن روی گوشی کودکان و نوجوانان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه خانواده‌هاست. نمی‌توان یک گوشی را پیدا کرد که فیلترشکنی روی آن نصب نباشد. استفاده از فیلترشکن یعنی دسترسی کودکان و نوجوانان به هرگونه محتوای خاص و این باعث نگرانی خانواده‌ها شده است.

باید بررسی کرد که فروشندگان فیلترشکن چه کسانی هستند و کدام آقازاده‌ها پشت سرآنها جاخوش کرده‌اند و منافع‌شان تامین می‌شود که استفاده از فیلترشکن‌ها را در کشور رواج داده‌اند؟

سوال جامعه این است که نکند هماهنگی در این باره وجود دارد که از طرفی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را فیلتر می‌کنند و از طرفی فروش فیلترشکن‌ها را در جامعه رونق می‌دهند. انتظار داریم رییس‌جمهور موضوع را جدی‌تر و کارشناسی پیگیری کنند.

فیلترینگ-اینترنت

منبع: اعتماد
کدخبر: 337339

ارسال نظر

 

آخرین اخبار