|

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت لاکچری تلویزیون های ضد آب! | پرفروش ترین تلویزیون های بازار معرفی شدند

تلویزیون در هر خانه ای پیدا می شود و امروزه مردم علاقه زیادی به ابعاد بزرگ آن پیدا کرده اند. بازار رقابت بین برندهای مختلف بازار داغ است اما آن طور که برندهای خارجی اعتماد بازار را به دست آورده اند، هنوز تولیدکنندگان داخلی نتوانسته اند کنترل عمده بازار را به دست بیاورند. در این گزارش به بررسی پرفروش ترین تلویزیون های موجود در بازار می پردازیم. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که تلویزیون هایی ضد آب به بازار آمده است که قیمت های بسیار سرسام آوری دارد.

اقتصاد قیمت لاکچری تلویزیون های ضد آب! | پرفروش ترین تلویزیون های بازار معرفی شدند

بازار لوازم خانگی طبق گفته فروشندگان و کارشناسان بازار، در وضعیت راکد به سر می برد. با ورود سراهای لوازم خانگی و فروشگاه های زنجیره به فروش قسطی و با شرایط ویژه برای متقاضیان، رونق از بازار خرد فروشان دور شده است و انتقادی که وجود دارد این است که این فروشگاه ها به کسب و کار فروشندگان خرد ضربه زده اند. با این حال همچون همیشه، تقاضای خرید لوازم خانگی به طور نسبی در بازار وجود دارد و مخصوصا افرادی که در شرف ازدواج هستند، اقدام به خرید انواع لوازم خانگی در بازار می کنند.

خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز به سراغ قیمت انواع تلویزیون موجود در بازار رفته است تا با بررسی پرفروش های بازار، قیمت تلویزیون های محبوب را اعلام کرده و همچنین به گران ترین ها و ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار اشاره کند.

قیمت-تلویزیون-ال-جی

قیمت پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران

برندهای پر فروش تلویزیون در بازار ایران در دست تولیدات خارجی است. برندهایی مثل سامسونگ، ال جی و سونی سالیان سال است که اعتماد خریداران را به دست آورده اند و به همین دلیل اقبال خوبی از طرف خریداران در بازار لوازم خانگی وجود دارد. با توجه به تصویر زیر می بینیم که پر فروش ترین تلویزیون ها در بازار ایران در دست برندهای سامسونگ و ال جی قرار دارد. قیمت پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ در این تصویر ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. همچنین پرفروش ترین تلویزیون سونی به قیمت ۳۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان مشاهده می شود. با توجه به این تصویر می توان گفت محدوده تلویزیون ها پر فروش در بازه ۳۰ تا ۴۴ میلیون تومان قرار دارد.

تلویزیون-پرفروش

قیمت ارزان ترین تلویزیون های بازار در مهر ۱۴۰۳

برخی از تلویزیون های موجود در بازار را می توان در دسته کالاهای اقتصادی قرار دارد به این دلیل که قیمت ارزان تری نسبت به مدل های دیگر دارند. در تصویر زیر چند نمونه تلویزیون ارزان موجود در بازار را می بینیم که از ۲۴ اینچ تا ۳۲ اینچ مشاهده می شود. قیمت این تلویزیون ها از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا حدود ۷ میلیون تومان اعلام شده است.

تلویزیون-ارزان

قیمت تلویزیون های ضد آب موجود در بازار

جالب است بدانید که تلویزیون هم مثل ساعت مچی یا گوشی های هوشمند دارای محصولاتی ضد آب است که این تلویزیون ها را اغلب در استخرها یا در فضاهای باز استفاده می کنند. این تلویزیون ها قیمت هایی بسیار سرسام آور دارند به این دلیل که برای مواردی خاص از آن ها استفاده می شود. در تصویر زیر چند نمونه تلویزیون ضد آب را می بینیم که قیمت هایی فضایی دارد. گران ترین تلویزیون ضد آب در تصویر زیرر بالای ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. همچنین اگر بخواهید یک تلویزیون ۵۵ اینچ ضد آب بخرید باید حدود ۱۹۵ میلیون تومان برای آن هزینه کنید.

تلویزیون-گران-ضدآب

قیمت تلویزیون های گران موجود در بازار مهر ۱۴۰۳

در تصویر بعدی گزینه هایی دیگری از تلویزیون های گران موجود در بازار را می بینیم که در این دسته بندی دیگر خبری از ضد آب بودن تلویزیون نیست. گران ترین تلویزیون در تصویر زیر ۱۱۰ اینچی است و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد! این تلویزیون های گران در برندهای ایلیا، سونی و توشیبا دیده می شود. تلویزیون فوق باریک سونی در اندازه ۸۵ اینچ به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان فروخته می شود.

تلویزیون-گران

نتیجه گیری

همان طور که اشاره کردیم، هر خریدار با توجه به نیازهای خود اقدام به خرید در بازار می کند و البته بودجه نیز بسیار سرنوشت ساز است. قیمت لوازم هوشمند همواره گران بوده است اما از طرفی روز به روز شاهد تغییرات حیرت انگیز در حوزه تکنولوژی هستیم و شاید تلویزیونی که الان شما با ویژگی های خاصی می خرید، ۱۰ سال دیگر با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، دیگر نتواند با مدل های جدید رقابت کند. بنابراین همواره توصیه می شود با توجه به بودجه مورد نظر و همچنین نیازهایی که دارید، خرید خود را انجام دهید.

کدخبر: 337596 سارا سمیع شمس

ارسال نظر

 

آخرین اخبار