|

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند ؟ | یک سیگنال مهم

در روزهای اخیر، بیت کوین با افزایش خود از مرز ۶۶ هزار دلار عبور کرد. همچنین، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز به دنبال این رشد، روند صعودی خود را آغاز کردند.

اقتصاد بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند ؟ | یک سیگنال مهم

با وجود بهبود وضعیت بازار، ما طبق روال هر ماه به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در مهر ۱۴۰۳ می‌پردازیم و با استفاده از تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال، بهترین ارزهای این ماه را معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها تنها جنبه آموزشی دارند و هیچ‌گونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند. معیار ما برای انتخاب این رمزارزها شامل اخبار، رویدادهای مهم و چارت‌های تکنیکالی مناسب بوده است. با در نظر گرفتن این موارد، به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در مهر ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت.

تترگلد (XAUT)

نمودار1

طلا، یکی از گران‌بهاترین فلزات در بازار جهان است که پشتوانه بسیاری از ارزهای فیات به شمار می‌رود. قیمت طلا به عوامل مختلفی مثل شرایط اقتصادی کشور، مسائل سیاسی، تحریم‌ها و محدودیت‌های تجاری و جنگ بستگی دارد. افزایش تنش‌های منطقه‌ای در هفته گذشته، به‌ویژه حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مواضع لبنان، انتظارات تورمی را تقویت کرد و موجب تشدید روند صعودی طلا در بازارهای جهانی شد؛ به طوریکه این مساله باعث شد قیمت تتر گلد که یک توکن با پشتوانه طلاست در روزهای اخیر روند رو به رشدی را تجربه کند.

شدت مومنتوم صعودی طلا در روز های گذشته به قدری زیاد بود که باعث شکست سقف تاریخی آن شد. نمودار شمعی تتر گلد در تایم‌فریم ماهانه نیز هفت شمع سبز صعودی متوالی را ثبت کرده که آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ بدل می‌کند.

شیبا اینو (SHIB)

با انتشار سیگنال های اولیه از رشد قیمت بیت کوین و بهبود نسبی بازار، میم کوین‌ها معمولا سریع‌تر از دیگر آلت کوین‌ها روند صعودی خود را شروع می‌کنند. در هفته پایانی سپتامبر ۲۰۲۴ و با عبور قیمت بیت کوین از مرز ۶۶ هزار دلار، قیمت شیبا اینو نیز بیش از ۲۷ درصد رشد کرد. رشدی که در میانه هفته به بیش از ۴۰ درصد، نسبت به دو هفته قبل از آن نیز می‌رسید. مارکت کپ SHIB هم از ۸٫۵ میلیارد دلار به بیش از ۱۰٫۷ میلیارد دلار رسیده است. این روند به‌طورکلی در ماه سپتامبر در جریان بود تا شیبا را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ بدل کند.

شیبا-اینو

بخشی از روند صعودی قیمت SHIB را می‌توان به رونق نسبی بازار نسبت داد؛ اما قطعا اخبار مثبت پیرامون این توکن نیز در این روند نقش داشته‌اند. به‌ویژه شروع همکاری اکوسیستم شیبا اینو با شرکت رمزنگاری Zama به‌منظور افزایش مقیاس‌پذیری و حریم خصوصی را نمی‌توان نادیده گرفت. شاخص‌های تحلیل تکنیکال SHIB‌ به‌ویژه میانگین‌های متوسط ساده و نمایی کوتاه‌مدت آن نیز عمدتا در مناطق خرید قرار دارند. با توجه به این روند بسیاری از منابع ماه خوبی را برای شیبا پیش‌بینی می‌کنند.

بیبی دوج (BabyDoge)

با رشد قیمت میم کوین‌های اصلی، معمولا چشم سرمایه‌گذاران به میم کوین‌های نوسانی‌تر دوخته می‌شود. هدف آنها کشف شیبا یا دوج کوین بعدی است. با توجه به این واقعیت بیبی دوج کوین را نیز می‌توان در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ قرار داد. اعداد مربوط به عرضه کل و مارکت کپ این توکن، احتمال رشد انفجاری آن را زنده نگه می‌دارند. BabyDoge نیز در هفته پایانی سپتامبر ۲۰۲۴، یک صعود بیش از ۲۰ درصدی را تجربه کرد. اما مهم‌تر از آن رشد بیش از ۱۴۷ درصدی‌اش در ماه گذشته است. روندی که از حدود سه روز قبل از لیست شدن آن در بازار اسپات و فیوچرز بایننس در تاریخ ۱۶ سپتامبر آغاز شده بود.

بیبی-دوج

نمودار شمعی بیبی دوج در تایم‌فریم هفتگی نیز سه شمع سبز صعودی متوالی برای آن را نشان می‌دهد. در همین حال، مارکت کپ BabyDoge‌ نیز با رشدی بیش از ۲۵۰ درصدی از حدود ۱۳۷ میلیون دلار به بیش از ۲۶۰ میلیون دلار طی ماه سپتامبر رسیده است. داده‌های آنچین نیز حاکی از افزایش خرید بیبی دوج کوین از سوی نهنگ‌ها هستند. اتفاقی که می‌تواند نشان دهنده امیداوری بازار به رشد قیمت این میم کوین باشد.

دوج کوین (DOGE)

یکی از مهم‌ترین اخبار مربوط به میم کوین‌ها در روزهای پایانی سپتامبر ۲۰۲۴، توییت ایلان ماسک بود که در آن وی به همراه دونالد ترامپ و نیز دوج کوین دیده می‌شدند. خبری که به روند روبه‌رشد قیمت دوج کوین در ماه گذشته کمک کرد. DOGE در ماه گذشته، رشدی تقریبا ۲۰ درصدی داشت. مارکت کپ آن نیز تقریبا ۲۰ درصد رشد کرد و از ۱۴٫۴۸ میلیارد دلار به ۱۷٫۳۰ میلیون دلار رسید. بنابراین DOGE نیز می‌تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ باشد.

دوج-کوین

بخشی از رشد قیمت دوج کوین به اخبار مثبت پیرامون آن نیز مربوط است. طی روزهای گذشته، بایننس پول از راه‌اندازی ویژگی ماینینگ ادغام‌شده خود شامل کوین‌های لایت کوین، دوج کوین و بلزکوین خبر داد. اما جالب است بدانید که در روزهای پایانی سپتامبر ۲۰۲۴ بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Doge Coin‌ گفت که نمی‌داند دلیل رشد قیمت این میم کوین دقیقا چیست؟ نکته مهم در مورد شاخص های تکنیکال آن نیز رشد دو میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه این توکن هستند. سیگنالی که می‌تواند از روند صعودی بلندمدت قیمت دوج کوین خبر دهد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳

با وجود روند صعود بیت کوین در یک چند روز اخیر، بازار آلت کوین‌ها نیز جانی دوباره گرفته‌اند. با این رویکرد و با درنظر گرفتن شرایط مناسب فاندامنتالی و تکنیکالی، رمزارزهای دوج کوین، شیبا اینو و بیبی دوج کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید مهر ۱۴۰۳ انتخاب شدند. لازم به ذکر است انتخاب این رمزارزها بر طبق استراتژی معاملاتی میان‌مدت بوده است. در پایان مجددا تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جنبه آموزشی دارد.

 

کدخبر: 337685

ارسال نظر

 

آخرین اخبار