|

اجاره بهای کیوسک های شهر مشخص شد | شهرداری آتیش به مالش زد!

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اظهار کرد: شهرداری مالک زمینی است که کیوسک‌ها در آن نصب شده‌اند و مالک بدنه کیوسک، کیوسک‌دار است. این افراد بر اساس موقعیت کیوسک در خیابان اصلی یا فرعی، ماهانه مبلغی بین ۶۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان به شهرداری اجاره می‌دهند. به‌طور خاص، قیمت اجاره کیوسک درجه یک ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، کیوسک درجه دو ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیوسک درجه سه ۶۵۰ هزار تومان است.

اقتصاد اجاره بهای کیوسک های شهر مشخص شد | شهرداری آتیش به مالش زد!

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در نشست امروز با خبرنگاران درباره وضعیت کیوسک‌ های پایتخت گفت: در تهران ۱۲۷۵ کیوسک با کاربری‌های فروش روزنامه و مجله، گل و تنقلات، کتاب و صنایع دستی وجود دارد.

وی افزود: شهرداری مالک زمینی است که کیوسک در آن نصب شده و کیوسک دار مالک بدنه کیوسک است که بابت آن بر اساس قرارگیری در خیابان اصلی یا فرعی، ماهانه بین ۶۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان به شهرداری اجاره می دهد، قیمت اجاره برای کیوسک درجه یک ماهانه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، کیوسک درجه دو ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیوسک درجه سه ۶۵۰ هزار تومان است.

کیوسک

بیگی تأکید کرد: فروش دخانیات مجاز است اما تبلیغ دخانیات ممنوعیت دارد و اگر تبلیغی ببینیم برخورد می کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: کیوسک ها قابل خرید و فروش نیست و اگر صاحب کیوسک فوت کند، کسی حقی نسبت به آن کیوسک ندارد و جمع آوری می شود، با توسعه کیوسک ها به شدت مخالفیم چون شهر تهران دیگر گنجایش ندارد.

منبع: برنا
کدخبر: 337865

ارسال نظر