|

وام ۱۵۰ میلیونی جدید دولت آماده واریز است + شرایط دریافت

از آنجا که وام خود‌اشتغالی در دسته وام‌های قرض‌الحسنه قرار می‌گیرد، نرخ سود آن چهار درصد تعیین شده است. همچنین با توجه به دوره بازپرداخت ۸۴ ماهه این تسهیلات، وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت ماهانه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان قسط هستند. با این حساب، در پایان دوره بازپرداخت، مبلغ اصل و سود وام به ۱۷۲میلیون و ۲۸۶ هزار تومان می‌رسد.

اقتصاد وام ۱۵۰ میلیونی جدید دولت آماده واریز است + شرایط دریافت

وام خود اشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی بانک ملی به افرادی اختصاص دارد که دارای معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی هستند. این تسهیلات به منظور حمایت از اشتغال‌زایی و خوداشتغالی افراد نیازمند طراحی شده است.

بانک ملی ایران در طرح خوداشتغالی، تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد به متقاضیان ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام، متقاضیان باید شرایط خاصی را رعایت کنند:

۱. معرفی‌نامه: متقاضیان باید معرفی‌نامه‌ای از سازمان‌های بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام خمینی ارائه دهند.

۲. مدت زمان بازپرداخت: حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه تعیین شده است.

۳. تسویه وام: افرادی که موفق به دریافت وام قرض‌الحسنه خوداشتغالی می‌شوند، موظف به تسویه تسهیلات دریافتی در این مدت هستند.

وام

شرایط بازپرداخت تسهیلات برای وام‌گیرندگان

از آنجا که وام خود‌اشتغالی بانک ملی در دسته وام‌های قرض‌الحسنه قرار می‌گیرد، نرخ سود آن چهار درصد تعیین شده است. همچنین با توجه به دوره بازپرداخت ۸۴ ماهه این تسهیلات، وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت ماهانه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان قسط هستند. با این حساب، در پایان دوره بازپرداخت، مبلغ اصل و سود وام به ۱۷۲میلیون و ۲۸۶ هزار تومان می‌رسد. 

شرایط دریافت وام خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی بانک ملی چگونه است؟

ارائه معرفی‌نامه به بانک از سمت سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی برای فرد متقاضی الزامی است. برای دریافت وام نیازی به مسدود کردن سپرده نیست و متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید در بانک ملی حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۱۰۰ هزار تومانی افتتاح کنند. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. معرفی یک ضامن رسمی نیز برای دریافت این تسهیلات الزامی است.

منبع: تجارت نیوز
کدخبر: 337999

ارسال نظر

 

آخرین اخبار