|

آغاز ثبت نام ۵ محصول بهمن موتور | فقط تا این تاریخ فرصت دارید+ قیمت و جزئیات

ثبت‌نام برای 5 محصول وارداتی بهمن موتور آغاز گردیده و فراخوان تکمیل و واریز وجه اعلام شده است. این شرکت اعلام کرده است که ظرفیت موجود برای تمامی این محصولات بسیار محدود است.

اقتصاد آغاز ثبت نام ۵ محصول بهمن موتور | فقط تا این تاریخ فرصت دارید+ قیمت و جزئیات

یک هفته پیش، شرکت BM Cars به عنوان واردکننده محصولات بهمن موتور، طرح فروش فوری ۵ محصول خود را اعلام کرد. تاریخ انتشار این بخشنامه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ بوده و تمامی شرایط و موارد مربوط به ثبت‌نام در آن ذکر شده است. اکنون، بر اساس همین بخشنامه، امکان ثبت‌نام نهایی با واریز وجه خودرو فراهم شده است.

در بخشنامه پیشین این شرکت، موعد تحویل خودروها ۱ ماهه شده بود. اما در طرح فعلی، موعد تحویل به آذرماه کشیده است.

نکته دیگری که وجود دارد این است که ظرفیت خودروهای پایین است؛ پس بهتر است از روز آغاز ثبت‌نام، سریع‌تر مراحل ثبت‌نام را پیش برده و بهای خودرو را پرداخت کنید. جزئیات بیشتر طرح فروش محصولات وارداتی بهمن موتور را در ادامه نوشته بخوانید.

با توجه به بخشنامه پیش ثبت‌نام محصولات وارداتی BM CARS از شرکت بهمن موتور به تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۳، به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند که امکان تکمیل ثبت‌نام و پرداخت وجه برای آن دسته از متقاضیانی که شرایط لازم را بر اساس استعلام از سازمان مربوطه و مطابق با دستورالعمل تنظیم بازار خودرو (تصویب شده توسط شورای رقابت) دارا هستند، فراهم شده است. این فرآیند برای محصولات وارداتی، به صورت فروش فوری و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳ طبق جدول زیر قابل انجام است.

نکات مهم برای ثبت‌نام:

  1. مبلغ واریز وجه: براساس قیمت قطعی هر خودرو
  2. زمان ثبت‌نام: از شنبه، ۲۸ مهر تا دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  3. ساعت شروع ثبت‌نام: ۱۰0 صبح
  4. موعد تحویل خودروها: هفته دوم آذرماه
  5. لینک ثبت‌نام: https://bmcars.online/sale/

جدول-قیمت

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 338132

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین