|

غافلگیری به سبک سامانه یکپارچه | ۶ خودروی جدید وارد سامانه شد

در حال حاضر که سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو های وارداتی به تازگی برای فروش خودرو باز شده است شش محصول جدید در مرحله فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

اقتصاد غافلگیری به سبک سامانه یکپارچه | ۶ خودروی جدید وارد سامانه شد

نگاهی به خودروهای وارداتی جدید که به کشورمان می‌آیند

مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی که ا امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ آغاز شده و علی الحساب ۶ خودرو جدید به خودروهای قدیمی اضافه شده است.در دوره های قبلی در این سامانه لیست قیمتی برخی خودروها قطعی  و برخی دیگر به صورت علی الحساب منتشر شده بود که در این دوره از فروش هم همین اتفاق افتاد. خودروهایی که هم در دوره قبل و هم در این دوره برای عرضه به متقاضیان موجود هستند خودروهایی مانند جتا VS7 و لاماری ایما HEV می باشند. در جدول زیر می توانید اسامی و قیمت شش خودروی جدید وارداتی که در این دوره از ثبت نام در سامانه قرارگرفته اند را مشاهده کنید، و از قیمت فعلی مطلع شوید.

 

خودرو قیمت اعلام‌شده (ریال) نوع قیمت
اشکودا کاروک 19.366.900.000 قطعی
اشکودا اوکتاویا 18.682.200.000 قطعی
تویوتا کرولا هیبرید الیت 14.500.000.000 علی‌الحساب
کیا اسپورتیج 21.411.200.000 قطعی
بی‌وای‌دی سانگ پلاس 22.311.500.000 قطعی
تانک 300 25.000.000.000 علی‌الحساب
دانگ‌فنگ شاین مکس هیبرید 15.342.900.000 قطعی

در ادامه، مروری کوتاه بر مشخصات فنی برخی از این خودروها خواهیم داشت: اشکودا کاروک: این کراس‌اوور جمع‌وجور که از سال ۲۰۱۷ توسط شرکت اشکودا تولید می‌شود، به موتور ۱.۴ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر با توان ۱۴۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر مجهز است. همچنین، انتقال قدرت از طریق گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه انجام می‌شود.

اشکودا اوکتاویا پرو: اوکتاویا یکی از محصولات شناخته‌شده برند اشکودا است که از سال ۱۹۹۶ تاکنون به‌عنوان سدان کوچک تولید می‌شود. مشخصات فنی اشکودا اوکتاویا پرو نیز مانند اشکودا کاروک هستند.

تویوتا کرولا هیبرید الیت: سایپا پس از عرضه چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس، کرولا هیبرید الیت را نیز به سبد محصولات خود افزوده است. این خودرو با موتور ۱.۸ لیتری هیبریدی عرضه می‌شود که حداکثر راندمان آن ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۱ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس E-CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

کیا اسپورتیج: اسپورتیج از کراس‌اوورهای محبوب برند کیا در ایران است که نسل‌های پیشین آن در کشورمان شهرت قابل‌توجهی کسب کردند. نسل جدید این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک به بازار ما می‌آید.

بی‌وای‌دی سانگ پلاس: سانگ پلاس محصول وارداتی و جدید بی‌ام کارز است. این خودرو کراس‌اوور متوسط هیبریدی است.

خودروهای وارداتی جدید

تانک ۳۰۰: گریت وال تانک ۳۰۰ را می‌توان یکی از جذاب‌ترین خودروهای وارداتی با برند چینی دانست. این آفرودر آسیایی را شتاب‌ران خودرو پرشیا به ایران می‌آورد. تانک ۳۰۰ به موتور دولیتری توربوشارژر و گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک مجهز است.

دانگ‌فنگ شاین مکس هیبرید: دانگ‌فنگ شاین مکس سدان وارداتی ایران‌خودرو است که در گذشته نسخه درون‌سوز آن وارد بازار ایران شده بود. اکنون نوبت عرضه تیپ هیبریدی این خودرو رسیده است. مشخصات فنی دانگ‌فنگ شاین مکس هیبرید مشابه لاماری ایما HEV است.

 

منبع: دیجیاتو
کدخبر: 338811

ارسال نظر

 

آخرین اخبار