|

سکان‌دار جدید بیمه ایران کیست؟ + بیوگرافی

محمد رضایی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، به عنوان سرپرست بیمه ایران منصوب شد.

گسترش نیوز: محمد رضایی که در خردادماه امسال به عضویت جدید هیات مدیره بیمه ایران رسیده بود اکنون با حکم فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست بیمه‌ به عنوان «سرپرست بیمه ایران» نائل شده است.

mohamadrezai0715.jpg

محمدرضایی دارای درجه علمی دکتری مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) از دانشگاه مالتیمدیا (MMU) از کشور مالزی، فوق لیسانس مدیریت صنعتی و همچنین دارای دو مدرک کارشناسی در رشته‌های مدیریت بیمه و روانشناسی بالینی است

رضایی که از اعضای جامعه ایثارگران بیمه ایران به حساب می‌آید و در فعالیت‌هایی اجرایی خود اقداماتی همچون صاحب امتیازی فصلنامه بیمه و نویسندگی کتوب و ده‌ها مقاله علمی در زمینه مدیریت بیمه، فنون بیمه‌های اموال و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی نیز به ثبت رسانده است.

mohammadrezai2.jpg

از جمله سوابق رضایی می‌توان به عضو هیات مدیره بیمه ایران در بیمه سینا، مدیر بیمه‌های اتش سوزی بیمه ایران و مدیر مدیران فنی بیمه ایران اشاره کرد.

اجرای برنامه‌های کارشناسی شده به منظور معرفی شیوه‌هایی جدید و نوین در زمینه فروش بیمه نامه‌ها، گسترش بیمه‌های عمر، تکمیل درمان انفرادی، افزایش وصول مطالبات، افزایش فروش نقدی از جمله مهم‌ترین حوزه‌ها و فعالیت‌های کاری بوده است که رضایی طی این سال‌ها روی آنها تمرکز کرده است.

در پایان لازم به ذکر است؛ پیش از این محسن پورکیانی مدیرعامل سابق بیمه ایران بود و اکنون به عنوان «نماینده دولت در هیات مدیره بیمه البرز» معرفی شده است.

mohammadrezai.jpg

کدخبر: 67939
  • رضا ارسالی در

    ببخشید با این هم سوابق انقلابی و علمی ا لان کجا تشریف دارند ؟

ارسال نظر

 

آخرین اخبار