|
کدخبر: 334355

ماجرای میت هایی که روی زمین ماند | دلیل اعتصاب غسال ها چه بود؟

در ساعت ۱۰:۳۰ امروز، گروهی از کارکنان سازمان بهشت زهرا، از جمله غسال‌ها و غساله‌هایی که مسئولیت شستشوی اموات را بر عهده دارند، در سالت عروجیان تجمع کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این زمان عملیات شستشوی اموات متوقف شده است.

جامعه ماجرای میت هایی که روی زمین ماند | دلیل اعتصاب غسال ها چه بود؟

دلیل این تجمع، عدم ارائه تسهیلات رفاهی از سوی بهشت زهرا(س) اعلام شده است. جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، در گفت‌وگو با خبرنگار اکو ایران اظهار داشت: مبلغی به عنوان تسهیلات رفاهی تابستانی باید به کارکنان بهشت زهرا پرداخت می‌شد، اما به دلیل عدم مجوز شهرداری، این پرداخت قانونی نبود. اکنون مجوز لازم را از شهرداری دریافت کرده‌ایم و این مبلغ به کارکنان پرداخت خواهد شد.

او همچنین تأکید کرد که خدمات‌رسانی به مردم متوقف نشده است، زیرا در شهرداری دو نوع کارمند داریم: کارکنان شرکتی و رسمی. این مبلغ تنها به کارکنان رسمی تعلق می‌گیرد و کارکنان شرکتی همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

به گفته تاجیک به گلایه های کارکنان رسیدگی شد و مشکل معترضان حل شد . سایت روابط عمومی شهرداری تهران هم در خبری نوشته است که پس از اعتراض برخی از کارکنان سازمان بهشت زهرا، معاون عروجیان این سازمان در جمع کارکنان حاضر شد.

کارکنان این مجموعه پس از حضور معاون عروجیان، به بیان خواسته‌های خود پرداختند. معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا پس از استماع خواسته‌های کارکنان این مجموعه  دستورات لازم را جهت رفع مشکلات کارکنان صادر کرد.

به گفته سایت اطلاع رسانی شهرداری  هم اکنون روند انجام خدمات رسانی در مجموعه بهشت زهرا عادی است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی تناسبی با روند خدمات دهی در حال حاضر در این مجموعه ندارد.

 این درحالی است که یکی از کارکنان قدیمی بهشت زهرا به اکو ایران گفت : سه روز بود که کارکنان قصد تجمع و اعتراض داشتند که هر بار وعده ای داده می شد اما وعده ها محقق نمی شد . این تجمع تنها اعتراض به عدم پرداخت رفاهیات تابستانه که مبلغ آن هم کاهش پیدا کرده بودند ،نبود بلکه اعتراض به وعده های بی شمار مدیرعامل درخصوص رفاه کارکنان این سازمان بود که هیچ کدام محقق نشده است .

این کارمند قدیمی مدعی شد که تاجیک در مدتی که مدیریت این مجموعه را برعهده گرفته تاکنون در میان کارکنان عروجیان حاضر نشده ودر این تجمع نیز نماینده خود را فرستاد . به گفته او در این تجمع حدود ۱۰۰ کارمند از جمله ۵۰ غسال حضور داشتند و روند خدمات رسانی به مردم کند شده تا جایی که صدای اعتراض شهروندان هم بلند شد و آنها خواستار رسیدگی به مطالبات کارکنان بهشت زهرا شدند .

منبع: ایران جیب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها