|
کدخبر: 333724

آتش سوزی در بلوار کشاورز | خوابگاه دختران غیر قابل سکونت شد + فیلم

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در مورد جزئیات حادثه آتش سوزی خوابگاه دخترانه اظهار کرد: شب گذشته، در ساعت ۲۱:۰۶، گزارشی از یک آتش‌سوزی در خوابگاهی ویژه بانوان واقع در بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ارسال شد.

حوادث آتش سوزی در بلوار کشاورز | خوابگاه دختران غیر قابل سکونت شد + فیلم

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اعزام سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه، افزود: یکی از این ایستگاه‌ها، ایستگاه بانوان آتش‌نشان بود. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که به خوابگاه تبدیل شده بود و حدود سی نفر در چندین اتاق آن اسکان داشتند. در زمان وقوع حادثه، حدود ۲۰ نفر از ساکنان در ساختمان حضور داشتند. دو اتاق در طبقه دوم به طور کامل در آتش می‌سوخت و حرارت و دود به نیم طبقه بالایی نیز سرایت کرده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه به محض رسیدن آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش افرادی که در ساختمان بودند را نیز خارج کردند. حدود ۱۶  نفر از ساکنان این ساختمان به سلامت از خوابگاه خارج شدند.  ملکی تصریح کرد: یک نفر از بانوان کمی دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. آتش خاموش شد و عملیات در ساعت ۲۲:۱۷ به پایان رسید. 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها