|
کدخبر: 333907

قتل عام یک خانواده در خوزستان + عکس

یک منبع مطلع درباره قتل عام یک خانواده در شهراستان هویزه اعلام کرد که متأسفانه یک مرد، یک زن و یک پسر چهار ساله از ساکنان روستای قیصریه علیا که برای چرای دام‌های خود به روستای الهاسی در بخش مرکزی مسیر شرکت کوثران رفته بودند، توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده‌اند. اهالی محل صبح دیروز این موضوع را به پلیس گزارش کردند و به نظر می‌رسد این حادثه در شب قبل اتفاق افتاده باشد.

حوادث قتل عام یک خانواده در خوزستان + عکس

در پی قتل عام یک خانواده سه نفره از دامداران و کوچ‌نشینان، جسدهای آن‌ها صبح امروز، دوشنبه ۱۲ شهریور ماه، در نزدیکی روستای الهاسی واقع در بخش مرکزی شهرستان هویزه توسط اهالی محل مشاهده و به پلیس اطلاع داده شد.

یک منبع آگاه در خصوص این قتل عام گفت متأسفانه یک مرد یک زن و یک پسر چهارساله از اهالی روستای قیصریه علیا که برای چرای دامهایشان به روستای الهاسی بخش مرکزی مسیر شرکت کوثران رفته بودند توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیدند که اهالی محل صبح دیروز موضوع را به پلیس گزار دادند وبه نظر میرسد این اتفاق شب قبل رخ داده است.

گفتنی است علت این قتل عام خانوادگی سرقت احشام  یا موارد دیگر بوده هنوز مشخص نیست و موضوع در دست برسی است.

قتل-خانواده

لازم به ذکر است دامداران شهرستان هویزه ضمن نوشتن توماری مدعی این شده اند که بارها مورد سرقت مسلحانه احشامشان توسط سارقان قرار گرفته اند و از نبود امنیت برای دامداران گله کرده اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها