|

کلاهبرداری با حذف نام همسر |‌ مراقب این ترفند کثیف باشید

در فضای مجازی، یک نوع جدید و خطرناک از کلاهبرداری با موضوع خواستن پرداخت هزینه برای حذف نام همسر به وجود آمده است، بنابراین کاربران باید بسیار هوشیار و مراقب باشند.

حوادث کلاهبرداری با حذف نام همسر |‌ مراقب این ترفند کثیف باشید

میزان و روش‌های کلاهبرداری‌های اینترنتی به گونه‌ای غیرقابل تصور و خطرناک افزایش یافته است. عامل اصلی گسترش این نوع کلاهبرداری‌ها بدون شک فضای مجازی است که سهولت و راحتی انجام این اعمال را برای افراد بدنام فراهم کرده است.

شاید خطرناک‌ترین نوع کلاهبرداری که تاکنون در تکراتو به آن اشاره کرده باشیم، کلاهبرداری با پرداخت پول برای حذف نام همسر در فضای مجازی باشد. متأسفانه افرادی هستند که به دلایل غیرمنطقی برای حذف نام همسرشان و حتی کم کردن سن همسرشان، به شیادان اینترنتی پول پرداخت می‌کنند. لازم به ذکر است که این افراد ناخواسته به دام می‌افتند و از کم و کیف ماجرا بی‌خبرند. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

در فضای مجازی شاهد گسترش تبلیغاتی هستیم که در آنها برخی افراد با وعده حذف نام همسر از شناسنامه تا ۱۰ میلیون تومان کلاهبردای می‌کند. در نوع دیگر همین شیادان مبلغ ۴ میلیون تومان برای کاهش سن همسر در کارت ملی از مشتری طلب می‌کنند.

آنطور که پیداست اینگونه کلاهبرداری به سرعت درحال گسترش است و کاربران باید در مواجهه با این موارد بسیار هوشیار باشند.

کلاهبرداری

منبع: تکراتو
کدخبر: 335763

ارسال نظر