|

جنایت هولناک در کرمانشاه | قاتل پس از کشتن سه نفر، اجساد را در چاه انداخت!

مردی که به خاطر اعتیاد به خانه یکی از بستگانش برای سرقت رفته بود، سه نفر از اعضای خانواده را به قتل رساند و اجساد آن‌ها را در چاه انداخت. اما در حین خرید با کارت بانکی قربانیان، دستگیر شد.

حوادث جنایت هولناک در کرمانشاه | قاتل پس از کشتن سه نفر، اجساد را در چاه انداخت!

سرهنگ «علی کرمی» رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت :‌پس از وقوع قتل مردی ۷۰ ساله و دو زن ۶۳ و ۹۴ ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت های بانکی مقتولان کرده است. با کسب این اطلاعات، جوان ۳۹ ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت، شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی استان منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. کارآگاهان حین دستگیری این فرد خودروی تیبای مقتولان و کارت های بانکی آنها را نیز در منزل متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل هر ۳ عضو خانواده اعتراف کرده است، گفت: طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بوده و با توجه به اسلحه‌ای که در اختیار داشته به منظور سرقت وارد منزل آنها شده اما پس از حضور در منزل مقتولان، آنها متوجه حضور این شخص شدند و او هم با کلتی که در اختیار داشته اقدام به شلیک به اعضای آن خانواده و قتل آنها کرده است.

قتل-هولناک

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودروی تیبا، کارت‌های بانکی و یکسری اقلام با ارزش دیگر می کند و سپس جنازه هر ۳ نفر را با خودرویی که در اختیار داشته به اطراف شهر منتقل کرده و درون چاه انداخته است.

وی با اشاره به کشف جسد هر ۳ مقتول و اموالی که از آنها سرقت شده بود، یادآوری کرد: فرد قاتل نیز همچنین تحت بازجویی‌های تخصصی است.

منبع: رکنا
کدخبر: 335915

ارسال نظر