|

ماجرای دختری که پدرش را با چاقو کشت | مادر خانواده شاهد این قتل بود + جزئیات

دختر عصبانی پدر ۵۷ ساله‌اش را با چاقو به قتل رساند.

حوادث ماجرای دختری که پدرش را با چاقو کشت | مادر خانواده شاهد این قتل بود + جزئیات

سرهنگ "حکمت‌اله شجاعی"، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج، تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی به دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی بیان داشت: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات صورت گرفته همسر مقتول گفت: همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می کرد و در یکی از همین جر و بحث ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت او با عصبانیت ضربه ای را با چاقو به همسرم زد.

قتل-با-چاقو

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که قاتل پس از قتل از محل متواری شده گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضایی قاتل دستگیر و در اعترافات خود گفت:اصلا قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمانم.

 سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می شود ، گفت: قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا
کدخبر: 337614

ارسال نظر

 

آخرین اخبار