|
کدخبر: 330236

احمدی نژاد به تمام شایعات پایان داد | او راهی کشور همسایه شد

حضور در بحث‌ها و برنامه‌های مختلف با موضوعات فرهنگی، علمی و تکنولوژی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر، توسط شرکت مورد نظر است. اطلاع از سفر محمود احمدی نژاد به ترکیه از طریق کانال تلگرامی دولت بهار به اطلاع عموم رسیده است.

سیاست احمدی نژاد به تمام شایعات پایان داد | او راهی کشور همسایه شد

به منظور تقویت همکاری‌های علمی و فرهنگی بین دو کشور برادر و همسایه، یعنی ترکیه و ایران، و در پاسخ به دعوت رسمی دانشگاه تکنولوژی، صبح امروز (جمعه ۱۵ تیرماه)، احمدی نژاد همراه با یک هیات، برای یک دیدار چهار روزه به استانبول سفر کرد.

شرکت در گفتگو‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و تکنولوژی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این سفر است.

کانال تلگرامی دولت بهار همچنین با انتشار اطلاعیه‌ ای در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که احمدی نژاد در انتخابات پیش رو از هیچ فردی حمایت نخواهد کرد.

هرگونه ادعایی دایر بر حمایت و جانبداری خادم ملت ایران از هر یک از دو کاندیدای انتخابات، جعلی است و قویا تکذیب می شود.

کانال تلگرامی دولت بهار، در اطلاعیه ای موضع احمدی‌نژاد را در انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.

احمدی-نژاد

محمود احمدی نژاد از کدام کاندیدا حمایت می کند؟

 کانال تلگرامی دولت بهار نزدیک به محمود احمدی نژاد، با انتشار اطلاعیه‌ ای در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که احمدی نژاد در انتخابات پیش رو از هیچ فردی حمایت نخواهد کرد.

همانطور که بارها تصریح و تاکید شده است، محمود احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهد کرد.

به این ترتیب هرگونه ادعایی دایر بر حمایت و جانبداری خادم ملت ایران از هر یک از دو کاندیدای انتخابات، جعلی است و قویا تکذیب می شود.

ارگان رسانه‌ای احمدی‌نژاد، حمایت او از جلیلی را تکذیب کرد.

کانال «دولت بهار» نوشت: «همانطور که بارها تصریح و تاکید شده است دکتر احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهد کرد.به این ترتیب هرگونه ادعایی دایر بر حمایت و جانبداری خادم ملت ایران از هر یک از دو کاندیدای انتخابات، جعلی است و قویا تکذیب می شود.»

منبع: انتخاب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها