|
کدخبر: 335251

اولین پرسش مهر پزشکیان اعلام شد | پیام آقای رئیس جمهور به دانش آموزان چه بود؟

رئیس‌جمهور که قرار است به منظور شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل به نیویورک سفر کند، پیش از این سفر زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد و درباره برنامه‌ها و اقداماتی که برای بهبود ساختار آموزش و پرورش در نظر دارد، سخن گفت.

سیاست اولین پرسش مهر پزشکیان اعلام شد | پیام آقای رئیس جمهور به دانش آموزان چه بود؟

رئیس‌جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی، اعلام کرد که در حال تلاش برای اصلاح ساختار آموزش و پرورش به گونه‌ای هستیم که استانداردهای لازم برای فضا و تجهیزات آموزشی تأمین شود.

مسعود پزشکیان در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه دخترانه دکتر حسن عسکری شیرازی در تهران به دانش‌آموزان گفت: باید کوشش کنیم تا شما به خوبی یاد بگیرید، مهارت‌های ضروری را کسب کنید و به افراد مؤثری برای کشور تبدیل شوید. اگر ما به درستی عمل کنیم و شرایط مناسبی برای آموزش شما فراهم آوریم، آینده کشور از امروز بهتر خواهد بود.

وی افزود: ما در تلاشیم تا ساختار آموزش و پرورش را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که فضا و تجهیزات آموزشی استانداردی در دسترس باشد. باید از خانواده دکتر حسن عسکری قدردانی کنیم که این مدرسه را تأسیس کردند تا شما در شرایط مناسبی تحصیل کنید. رئیس جمهور ادامه داد: باید تلاش کنیم تا چنین امکاناتی برای تمامی دانش‌آموزان فراهم شود. روش‌های آموزشی را به گونه‌ای طراحی کنیم که شما خلاقیت به خرج دهید، با یکدیگر همکاری کنید، راه‌حل‌ها را پیدا کنید، دوستی برقرار کنید و به فکر مردم باشید تا آینده‌ای بهتر بسازید.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها