|

تاریخ سازی ایران در حمله به رژیم صهیونیستی | خسارات حمله ایران به اسرائیل چقدر بود؟

عصر دیروز (سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) ایران برای دومین بار طی چند ماه گذشته اراضی اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار داد، حمله‌ای که گفته می‌شود در آن از موشک‌های هایپرسونیک استفاده شده و ۲۰۰ موشک در دو مرحله شلیک شده است. ارتش اسرائیل نیز این حمله را تایید و اعلام کرده است که به این حمله پاسخ خواهد داد.

سیاست تاریخ سازی ایران در حمله به رژیم صهیونیستی | خسارات حمله ایران به اسرائیل چقدر بود؟

در حالی ایران یک حمله موشکی گسترده را علیه اسرائیل آغاز کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد که  چندی پیش موشک‌هایی از ایران به خاک اسرائیل شلیک شد.

در همین راستا رسانه‌های اسرائیلی از شلیک بیش از ۱۰۰ موشک از ایران به سوی مرکز و جنوب اسرائیل خبر دادند.

ارتش اسرائیل از همه شهروندان اسرائیلی خواست در پی شلیک موشک از ایران به اسرائیل در پناهگاه‌ها بمانند.

رسانه‌های اسرائیلی از اصابت ۳ موشک به طور مستقیم به اسرائیل خبر داد. رسانه عبری زبان می‌گویند: بیش از ۴۰۰ موشک هایپرسونیک در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند. سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد: تعدادی از موشک ایرانی را رهگیری کردیم و تلفاتی نیز داشته‌ایم.

کاخ سفید هم اعلام کرد: بایدن هریس و تیم امنیت ملی را برای بحث در مورد حمله ایران به جلسه فراخواند. بایدن به ارتش آمریکا دستور داد تا به اسرائیل در سرنگونی موشک‌های ایرانی کمک کند.

پنتاگون نیز به العربیه گفته است: سامانه‌های دفاعی آمریکا در دفع برخی حملات ایران به اسرائیل مشارکت داشتند.

مقاومت عراق اعلام کرد: اگر آمریکا علیه ایران مداخله کند یا دشمن صهیونیستی از حریم هوایی عراق استفاده کند، پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار خواهیم داد.

رمز عملیات سپاه علیه اسرائیل علنی شد

نام رمز عملیات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی یا رسول الله گذاشته شد.

در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضعی در رژیم صهیونیستی، سپاه پاسداران در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله به وقوع پیوست.

عراقچی: اقدام ایران به پایان رسیده مگر آنکه ...

عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

ارتش اسرائیل: امشب به ایران حمله می‌کنیم

یورو نیوز اعلام کرد که رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ارتش می‌گویند که پاسخ به حمله موشکی ایران امشب انجام خواهد شد.

خسارات موشک‌های ایرانی

منبع: اقتصاد ۲۴
کدخبر: 336505

ارسال نظر

 

آخرین اخبار