|

فوری / اهداف بعدی ایران در حمله به اسرائیل مشخص شد!

روزنامه وطن در تشریح راهبرد قطعی جمهوری اسلامی ایران در مقابل پاسخ طرف اسرائیلی به حمله موشکی اخیر ایران، خیلی مختصر و شفاف نوشته: می‌زنیم. آدرس هم داده است. نیروگاه دیمونا!

سیاست فوری / اهداف بعدی ایران در حمله به اسرائیل مشخص شد!

روزنامه وطن در توضیح استراتژی قاطع جمهوری اسلامی ایران در واکنش به پاسخ اسرائیل به حمله موشکی اخیر، به طور مختصر و واضح اعلام کرده است: "ضربه خواهیم زد." همچنین، مکان هدف را نیز مشخص کرده است: نیروگاه دیمونا!

روزنامه-وطن

این روزنامه نوشته است:

ایران بنا دارد در حملات آتی خود به رژیم اسرائیل زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی صهیونیست‌ها - بویژه در حوزه انرژی - این رژیم را به مرور منهدم کند. در راس مراکز نظامی که هدف مشروعی برای موشک‌ها و پهپاد‌های ایران به شمار می‌رود، نیروگاه هسته‌ای دیمونا است.

در کنار دیمونا، رژیم اسرائیل چند مرکز نظامی هسته‌ای دیگر نیز از الجلیل تا تل‌آویو دارد که این مراکز جزو بانک اهداف ایران است.

در ادامه این گزارش آمده است: 

پایگاه‌های هوایی رامات دیوید، رامون، نتساریم، نواتیم و رافائل هم جز مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی هستند که بخش عمده‌ای از حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه و لبنان، از این مراکز انجام می‌شود. پایگاه رافائل که حزب‌الله اخیرا حملاتی را علیه آن انجام داده، هدف مهمی در بانک اهداف ایران به حساب می‌آید.

 

منبع: شما نیوز
کدخبر: 336906

ارسال نظر

 

آخرین اخبار