|

یاوه گویی دوباره اسرائیلی ها | شیخ نعیم قاسم را ترور می کنیم!

رئیس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ در واکنش به سخنرانی روز سه‌شنبه معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت تلویحی وی را به ترور تهدید کرد.

سیاست یاوه گویی دوباره اسرائیلی ها | شیخ نعیم قاسم را ترور می کنیم!

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان شیخ نعیم قاسم در روز سه‌شنبه طی یک سخنرانی تأکید کرد که حزب‌الله دیگر فقط در نبرد پشتیبانی از نوار غزه نیست و وارد جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی شده است. نتایج آن نیز تاکنون بسیار بهتر از آن‌چیزی بوده که انتظار می‌رفت. 

رئیس-صهیونیست-ها

هرتزوگ نیز در هنگام ملاقات از نظامیانی که در عملیات پهپادی حزب‌الله علیه پایگاه تیپ گولانی در حیفا زخمی شده‌ بودند، اذعان کرد که سخنرانی شیخ نعیم قاسم را گوش داده است و مدعی شد که «وی نیز مانند گذشتگانش اشتباه می‌کند».

وی ادامه داد: «او نه تنها اشتباه می‌کند.. که معتقدم نوبت او نیز خواهد شد». رئیس رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن حق حزب‌الله و مردم لبنان در دفاع از تمامیت ارضی کشورشان و نیز با نادیده گرفتن هویت اسرائیل به عنوان اشغالگر در خاک لبنان که سالهاست بخش‌هایی از این کشور را تحت تصرف خود دارد، ادعا کرد که حزب‌الله و دوستانش (اشاره به ایران) برای لبنان فاجعه آورده‌اند.

شیخ نعیم قاسم روز گذشته در پاسخ به کسانی که درباره وارد آمدن آسیب و خسارت به لبنان سخن می‌گویند، گفت: چه کسی مسبب آن است؟ آیا متجاوز مسبب آن نیست؟ آیا کسی که در حال دفاع از لبنان است، مسبب خسارات وارده است؟

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که حزب‌الله معادله جدیدی را برای آسیب رساندن به اشغالگران تحمیل کرده، تنها راه بازگشت شهرک‌نشینان اسرائیلی به شمال فلسطین اشغالی را آتش‌بس دانست و گفت که رزمندگان مقاومت بدون هیچ حد و مرزی به پیروزی امیدوارند. 

منبع: فارس
کدخبر: 338133

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین