|
کدخبر: 328250

بستری شدن عمو قناد در بیمارستان + شرح جزییات اتفاق

مجید قناد مجری قدیمی تلویزیون که با اجرای برنامه‌های کودک بیشتر شناخته می‌شود چند روز گذشته بر اثر تصادف راهی بیمارستان می‌شود. خون لخته شده در ناحیه مغز او باعث می‌شود روز دوشنبه مورد جراحی قرار بگیرد.

فرهنگی و اجتماعی بستری شدن عمو قناد در بیمارستان + شرح جزییات اتفاق

علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد: ‌«عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره. عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»

مجید قناد (زاده ۵ تیر ۱۳۳۳) تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان در صدا و سیما اهل ایران است.[۱] او به عنوان مجری برتر توسط مخاطبان خارج از کشور (شبکه جام جم) انتخاب شد از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه کودک فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است و حالا تدریس هم می کند.

مجید قناد در شهر شادگان خوزستان به دنیا آمد تا اینکه در ۷ سالگی و بعد از فوت پدر، به همراه خانواده‌اش به خرمشهر نقل مکان کرد و تا مقطع دیپلم در آنجا بود.

وی فعالیت خود را با تئاتر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۵۵ وقتی ۲۲ ساله بود وارد برنامه های تلویزیونی در صدا و سیمای آبادان گردید و مدتی در مرکز اصفهان کارگردان بود.

او را می توان عموی تلویزیونی کودکان دهه ۵۰ و ۶۰ دانست که نوع اجرا و کم و کیف برنامه اش متناسب با مخاطب و امکانات آن دوره بود.

البته قناد تلاش کرد با تکیه بر برخی خلاقیت های فردی با توجه به سبقه تحصیل در رشته بازیگری، صورت های تازه تری از اجرا را برای کودکان به نمایش بگذارد که برخی از آنها نیز جواب داد.

عمو قناد در کنار قلقلی (شهرام لاسمی) معنا پیدا کرد و آنها به نوعی اولین زوج مجری کودک بودند.

او علاوه بر اجرا و تهیه کنندگی و کارگردانی تجربه بازیگری نیز داشته و به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون شهر در دست بچه‌ها و همه دختران من و ….حضور داشته است.

ایرج راد که رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر است، گفت: مجید قناد تصادف سختی داشت و خون در ناحیه مغز او لخته شده بود. خوشبختانه ضربه مغزی نبود و او بعد از عمل جراحی حال مساعدی دارد.

وی افزود: قناد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.

سپهر قناد فرزند مجید قناد مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متأسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر این که حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملاً خوب است.

وی در توضیح اتفاقی که برای مجید قناد افتاده است، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از جراحی خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است و در سلامت به سر می‌برد. با تشخیص خانواده قرار است چند روزی در بیمارستان تحت نظر قرار بگیرد، اما خوشبختانه مشکل برطرف شده است.

منبع: مهر
  • ناشناس ارسالی در

    خدا رو شکر
    انشاله خدا همه بیماران را شفا دهد
    امین یا رب العالمین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها