|
کدخبر: 335192

تریلر فصل دوم بازی مرکب منتشر شد + فیلم و تاریخ نهایی پخش

شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked Week، تریلر تازه‌ای از فصل دوم سریال Squid Game را منتشر و تاریخ نهایی پخش این سریال کره ای محبوب را اعلام کرد. گفتنی است که فصل اول این محصول جذاب با استقبال چشمگیر مخاطبان در سراسر جهان مواجه شد و شبکه نتفلیکس نیز سود قابل توجهی را به دست آورد. انتظارات از فصل جدید بازی مرکب بالا است و طرفداران این سریال بی صبرانه منتظر پخش اپیزودهای جدید هستند.

فرهنگ تریلر فصل دوم بازی مرکب منتشر شد + فیلم و تاریخ نهایی پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شبکه نتفلیکس در خلال رویداد Geeked Week، تریلر تازه‌ای از فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) را منتشر نموده که این خبر موجی از واکنش ها را تا به امروز به دنبال داشته است.

رسانه کامینگ‌سون گزارش داد که این تریلر شروع دوباره مسابقه مرگبار را نشان می‌دهد. فصل دوم سریال بازی مرکب در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود، اما طرفدارها برای تماشای فصل سوم و پایانی باید تا زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منتظر بمانند.

در خلاصه داستان فصل دوم Squid Game می‌خوانیم: «بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی-هون با ثروت حاصل از این پیروزی، جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.»

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش، دوباره در فصل دوم سریال Squid Game باز خواهند گشت. ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن از بازیگران جدیدی به‌شمار می‌آیند که به فصل دوم سریال بازی مرکب پیوستند.

پوستر فصل دوم Squid Game

شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Squid Game را منتشر کرد که قربانی بعدی مسابقه مرگبار را نشان می‌دهد.

با اینکه طرفدارها باید چند ماه دیگر برای بازگشت سریال Squid Game (بازی مرکب) منتظر بمانند، اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که حساب توییتر نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم این نمایش به اشتراک گذاشته است. این پوستر قربانی بعدی بازی مرگبار را نشان می‌دهد که از دور مسابقه خارج می‌شود. به‌زودی تیزر دیگری از این سریال مهیج در رویداد Geeked Week پخش می‌شود، ولی برای تماشای فصل دوم باید تا تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) صبر کرد.

بازی-مرکب-1

در خلاصه داستان فصل دومSquid Game می‌خوانیم: «بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی-هون با استفاده از ثروت حاصل از این پیروزی، جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.»

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش، دوباره در فصل دوم سریال Squid Game بازمی‌گردند. ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن نیز از بازیگران تازه فصل دوم به‌شمار می‌آیند. سریال بازی مرکب با فصل سوم به پایان می‌رسد.

بازی-مرکب-2

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها