|

بازیگران سریال غریبه | فردا شب سرنوشت دکتر سماواتی مشخص می شود

سریال غریبه مخاطبین زیادی را پیدا کرده است. شب گذشته سی و چهارمین قسمت این سریال از شبکه ۳ پخش شد و تنها ۲ قسمت این سریال باقی مانده است.

فرهنگ بازیگران سریال غریبه | فردا شب سرنوشت دکتر سماواتی مشخص می شود

درام امنیتی  غریبه که این روز ها از شبکه سوم سیما برای مخاطبان پخش می شود و پس از مدتی که مردم علاقه کمی به سریال های تلویزیونی نشان دادند، توانسته است مخاطبان قابل توجهی را به خود جذب کند.  این سریال درون مایه درام، پلیسی و راز آلود دارد. این فیلم به کارگردانی سروش صحت  و نویسندگی عباس نعمتی و تهیه کنندگی  جواد فرحانی ساخته شده است و در ۳۶ قسمت بر روی آنتن  سیما رفت. 

 سریال «غریبه» در قسمت اول خود با یک معما جذاب و گیرا آغاز می‌شود. «امیرعلی» پس از سه سال ناگهان متوجه می‌شود که همسرش زنده است. این خبر زندگی جدید او را که با زنی دیگر در حال ازدواج است، تحت تأثیر قرار می‌دهد و سوالات بی‌پاسخی درباره ماجرای مرگ و زنده بودن همسرش در ذهنش شکل می‌گیرد.

«غریبه» در آغاز خود فضای کلی داستان را به خوبی ترسیم کرده و وضعیت مخاطب را نسبت به داستان روشن می‌سازد. گره‌هایی که در ابتدای سریال ایجاد شده، جذابیت لازم برای ادامه تماشا را فراهم کرده و این شروع قوی، امتیاز مهمی برای سریال به شمار می‌آید. پیش از این، سریال «نوار زرد» نیز داستان مشابهی را روایت کرده بود؛ جایی که یک مامور پلیس متوجه می‌شود همسرش که به نظر می‌رسید در زلزله بم جان باخته، زنده است و به یک قاچاقچی مواد مخدر تبدیل شده است. در ادامه مشخص می‌شود که همسر او دچار فراموشی شده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. باید دید «غریبه» چه داستانی از زندگی «تلما» و ماجرای او ارائه خواهد داد.

بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

حمید

خلاصه سریال غریبه

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

ساعت پخش سریال غریبه

این سریال هر شب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

شخصیت‌پردازی ضعیف یکی از کاراکترهای «غریبه» می‌تواند به عنوان یک نقطه ضعف مطرح شود. به عنوان نمونه، شخصیت «ارغوان» که نامزد «امیرعلی» روان‌شناس است، در شرایطی قرار دارد که «امیرعلی» پس از مرگ همسرش تحت درمان او بوده و دوران دشواری را سپری کرده است.

به طور طبیعی، خبر زنده بودن زنی که «امیرعلی» فکر می‌کرده مرده، ذهن او را به شدت مشغول خواهد کرد و چالشی بزرگ در زندگی‌اش ایجاد می‌کند. اما «ارغوان» نه تنها به عنوان نامزد، بلکه به عنوان یک روان‌شناس نیز درک مناسبی از این موقعیت پیچیده ندارد و مدام بر «امیرعلی» فشار می‌آورد تا تکلیف این موضوع را مشخص کند.

حتی زمانی که نامزدش تصمیم می‌گیرد حقیقت را کشف کند، چندان با «امیرعلی» همدلی نمی‌کند و واکنش‌های احساسی غیرمنطقی از خود نشان می‌دهد. با توجه به جایگاه «ارغوان» به عنوان یک روان‌شناس، انتظار می‌رود که این شخصیت برخورد منطقی‌تری با این موضوع داشته باشد.

پیچیدگی داستان با ریتم خوشایند

فیلم نامه «غریبه» در ادامه نیز مسیر خوبی طی کرد. گره‌های بیشتری به قصه اضافه و ماجرای ارتباط «تلما» با «مرجان» زنی که ظاهرا از زنان بدسرپرست و تنها محافظت می‌کند، اما در اصل از آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود سوء‌استفاده می‌کند، هویت اصلی «مرجان» و مسئله قاچاق دارو نیز موضوع را پیچیده‌تر و مرموزتر کرد. در زندگی شخصی و گذشته «سینا» مامور امنیتی قصه نیز رازهایی وجود دارد که این بخش از قصه  هم  تماشاگر را با سریال همراه می‌کند. «غریبه» فعلا با ضرباهنگ مناسب و قابل قبولی پیش رفته و داستان سریال برخلاف بسیاری از سریال‌های تلویزیون، راکد نیست و جریان دارد. در مجموع «غریبه» موفق شده مخاطب را سرگرم کند.

کدخبر: 336274

ارسال نظر

 

آخرین اخبار