|

سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد ! + ببینید

تصاویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح را با گریم های مختلف و گوناگون مشاهده میفرمایید که جالب و دیدنی است.

فرهنگ سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد ! + ببینید

 تصاویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح را با گریم های مختلف و گوناگون مشاهده می‌فرمایید که جالب و دیدنی است.

نیما فلاح بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما، متولد دی ماه 1351 تهران است و مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی دارد.کاملا در جریان هستید که سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بوده و زندگی پر شر و شور آنها زبان زد خاص و عام است و این مسئله نیاز به توضیح چندانی ندارد.

سحرولدبیگی

سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1356 در تهران است.همسر نیما فلاح بازیگر متولد شده در یک خانواده هنری است، پدر او چهره پرداز مشهور سینما زنده یاد مسعود ولدبیگی است

فلاح_ولدبیگی

 

اول تیر 1382، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح انجام شد. ماجرای آشنایی این زوج بازیگر به سریال «پسرخاله ها» باز میگردد که سحر و نیما در آن همبازی بودند.

سحر ولدبیگی در این باره گفت: سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

نیما در نگاه سحر و سحر در نگاه نیما

سحر:نیما بسیار بسیار صبور است و به هیچ عنوان نمی تواند بی اهمیت بودن به زندگی را تحمل کند. نیما دست فرمان بسیار خوبی دارد و در ضمن آشپز قهاری هم هست.

نیما:سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می کند و من در این مورد به او انتقاد می کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می کند.

منبع: ساعد نیوز
کدخبر: 337414

ارسال نظر

 

آخرین اخبار