|
کدخبر: 284973

پروژکتور سینمای خانگی "گیمینگ" پرو استور

پروژکتور سینمای خانگی "گیمینگ" پرو استور

فناوری پروژکتور سینمای خانگی "گیمینگ" پرو استور

دیتا پروژکتور گیمینگ چیست؟

کمپانی بنکیو در آخرین دستاوردهای خود، دیتا پروژکتورهایی را به تولید رسانده است که به طور اختصاصی برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای از قبیل فیفا و نمونه‌های مشابه طراحی شده‌اند و به سادگی تصاویر آنها را بر روی پرده‌های بزرگ به تصویر می‌کشند. بدین منظور طراحان بنکیو نوعی قابلیت جدید بر دستگاه‌های گیمینگ خود پیاده‌سازی کرده‌اند که اصطلاحا گیم مود (حالت بازی) نام دارد و نمایش را متناسب با محتوای ارائه شده، بهینه‌سازی می‌کند.

طی بررسی بازخوردها و مطالعاتی که پس از عرضه پروژکتور از نوع گیمینگ انجام شده است، نتایج حاکی از آن است که گیمرهای حرفه‌ای و کاربران معمولی به خوبی از این پیشرفت استقبال کرده و علاقه زیادی به این ابزار نمایشی مدرن نشان می‌دهند. این در حالی است که به طور کل پروژکتورها سطح کیفی فوق‌العاده‌ای عرضه می‌کنند و به نسبت محصولات هم‌رده همچون نمایشگرها و تلویزیون‌ها، پتانسیل بالاتری در اختیار دارند.

بهترین پروژکتور مخصوص بازی

قبل از این هم BenQ یکی از صنایع پیشرو در حوزه تولید ویدیو پروژکتور محسوب می‌شد و بخش بزرگی از نیاز بازارهای بین‌المللی را تامین می‌کرد. در سال‌های اخیر این کمپانی همواره سعی کرده تا تکنولوژی ساخت پروژکتورها را بهبود بخشد و تجربه‌ای متفاوت به کاربران ارائه نماید. اما با دیتا پروژکتورهای سری گیمینگ توانست نام خود را به عنوان بهترین عرضه‌کننده پروژکتور مخصوص بازی ثبت کند. بدین ترتیب پس از تلاش‌های بی‌وقفه پروژکتور بازی بنکیو TK700Sti را روانه بازار کرد که از زمان پاسخ‌گویی 16 میلی‌ثانیه و رفرش ریت 60 هرتز برخوردار بوده و به واسطه‌ی وضوح 4K و فناوری HDR نمایشی ایده‌آل برپا می‌کند. اگر چه نظیر چنین مشخصاتی را می‌توان در نمایشگرها و تلویزیون‌های مدرن مشاهده کرد اما در محصولات بنکیو این اتفاق به گونه‌ متفاوتی رقم می‌خورد. در واقع شما این سطح از کیفیت را در حالی نظاره خواهید کرد که بزرگ‌ترین ابعاد تصویر در مقابل دیدگان شما قرار گرفته‌اند.

پروژکتور-سینمای-خانگی2

بی‌شک چنین رویکردی می‌تواند انقلابی در عرصه سیستم‌های نمایشی ایجاد کند، کافی است تجسم کنید که صفحات بزرگ 120 اینچی جایگزین نمایشگرهای کوچک (حداکثر 65 اینچی) شده‌اند و صحنه‌های جذاب بازی فوتبال را به نمایش گذاشته‌اند. با نگاهی اجمالی به بازار مصرف و محصولات موجود در آن متوجه خواهید شد که این قابلیت، تنها در انواع ویدیو پروژکتور بنکیو نهفته است. با استفاده از این تولیدات می‌توانید بازی‌های دلخواه خود اعم از: NBA ،FIFA و غیره را بر روی پرده به نمایش بگذارید و از طریق تنظیمات تعبیه‌شده، کیفیت یا سرعت بازی را بهینه‌سازی نمایید و تجربه‌ای باورنکردنی کسب نمایید. به طور قطع سپری کردن اوقات فراغت با دوستان و پرداختن به بازی‌های مسابقه‌ای و هیجان‌انگیز، آن‌ هم در مقابل نمایشگری بزرگ تجربه‌ای مضاعف ارائه می‌دهد که بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. آنچه که مسلم است، شرایط مشابه با این ویژگی‌ها را نمی‌توان از صفحه ‌نمایش‌های معمولی انتظار داشت. از دیگر مزایایی که انواع BenQ Gaming Projector ارائه می‌دهند، می‌توانیم به حالت‌های طراحی شده برای برخی بازی‌ها اشاره کنیم. برای نمونه هنگام اجرای بازی فیفا 2021 می‌توانید مود گیمینگ واقع در دیتا پروژکتور بنکیو را فعال کرده و تصاویری طبیعی‌تر را نظاره‌گر باشید. همچنین قبل از انتخاب دستگاه خود حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت پروژکتور از نوع گیمینگ گران‎‌تر از نمونه‌های دیگر می‌باشد اما با توجه به مزایای بی‌شماری که دارد کاملا منطقی است.

بازی فیفا با پروژکتور گیمینگ بنکیو

بازی‌های ورزشی بالاخص فوتبال (به خصوص بازی فیفا)، همیشه مورد استقبال گیمرها بوده است و جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران معمولی و حرفه‌ای دارد. حال تصور کنید این بازی فوق‌العاده جذاب را در یک صفحه نمایش غول‌پیکر 120 اینچی و یا حتی بزرگ‌تر از آن، در یک صفحه 150 اینچی تماشا می‌کنید. به سختی می‌توان تجربه‌ای دلپذیرتر از آن جستجو کرد، به ویژه هنگامی که با خانواده و یا دوستان خود همراه هستید و رقابتی هیجان‌انگیز میان شما شکل گرفته است. به این تجسم لذت‌بخش تنظیماتی را اضافه کنید که بر اساس آنها بهترین حالت نمایش، برای این صحنه‌ها فراهم می‌شود. این تخیل را با تمامی جزئیاتش می‌توانید با بهره‌گیری از ویدیو پروژکتور BenQ X1300i به واقعیت تبدیل کنید. X1300i وضوح فول اچ دی، زمان پاسخ‌دهی 8 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را برای تصاویر بازی شما ارائه می‌دهد.بهترین دیتا پروژکتور گیمینگ 

همچنین به منظور ارتقای سطح کیفی نمایش می‌توانید تنظیمات تاخیر ورودی دستگاه را تغییر داده و سرعت عملکرد آن را بهینه‌سازی نمایید. به گفته بنکیو، انواع گیم‌های تیراندازی، بازی‌های اول شخص دنیای بازی و مسابقه‌ای با این دیتا پروژکتور خانگی سازگار هستند و برای هر یک از آنها تنظیمات معینی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این SPG Mode هم به طور اختصاصی برای بازی‌هایی مانند فوتبال، بسکتبال و رالی طراحی شده که با فعال کردن آن رنگ‌ها شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرند. در نتیجه تمامی کاراکترها و آبجکت‌ها به صورت زنده به نمایش درآمده و پیچیدگی طراحی آنها کاملا مشهود خواهد بود.

خرید پروژکتور خانگی از پرواستور

برای ارتقای سطح کیفی بازی‌های رایانه‌ای، هیچ چیزی بهتر از بزرگ کردن صفحه نمایش نیست و این دقیقا همان شاخصی است، که از ویدئو پروژکتور مخصوص بازی انتظار می‌رود. تنها از این طریق می‌توان صحنه‌های هیجان‌انگیز بازی‌های ورزشی را به یک دنیای مجزا تبدیل کرد و مبهوت لحظه لحظه آن شد. بر هیچکس پوشیده نیست که نمایشگرهای بزرگ تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهند و هر محتوایی را با جزئیات کامل و به صورت کاملا آشکار به نمایش می‌گذارند. بالاخص اگر موضوع اجرای بازی‌های ویدئویی باشد. بدون شک پروژکتورهای شرکت بنکیو در این زمینه برتری محسوسی به نسبت سایر گزینه‌های دیگر دارند و تا اینجا با نمونه‌هایی از آنها آشنا شدید. اما اگر به دنبال یک محصول خاص و فوق‌العاده هستید و تصمیم‌گیری برایتان سخت شده است، می‌توانید با همکاران ما در پرو استور از طریق شماره 88970214 تماس بگیرید و راهنمایی کاملی را از آنها دریافت نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها