|

این ایردراپ ۲۶ مهر لیست می شود | فرصت استثنایی را از دست ندهید

در حال حاضر بازی محبوب تلگرانی ایکس امپایر؛ رواج گسترده ای پیدا کرده است و کاربران به آن علاقه زیادی نشان دادند. این بازی محبوب استخراج خود را در ۹ مهر ماه به پاپان رسانده است و پیش بینی می شود وارد مرحله جدیدی از بازی شویم.

فناوری این ایردراپ ۲۶ مهر لیست می شود | فرصت استثنایی را از دست ندهید

تیم توسعه‌دهنده بازی ایکس‌امپایر در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که مرحله چیل در تاریخ ۲۶ مهر ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران به پایان خواهد رسید. در این مدت محدود، کاربران می‌توانند مجموعه‌های خود را در بازی ارتقا دهند. همچنین از کاربران خواسته شده است که قبل از پایان این مرحله، کیف پول‌های خود را به بخش ایردراپ متصل کنند.

لازم به ذکر است که امکان مطالبه توکن‌ها (Claim) یک روز پس از پایان مرحله چیل فعال خواهد شد. در ادامه، تیم توسعه‌دهنده بازی، تاریخ توزیع ایردراپ توکن‌های X را ۳ آبان اعلام کرد. این رویداد به عنوان یک مرحله مهم در توسعه پروژه تلقی می‌شود و از کاربران خواسته شده است که برای این تاریخ آماده باشند.

ارز دیجیتال

این ایردراپ به کاربران امکان می‌دهد که توکن‌های خود را به کیف پول‌های شخصی منتقل و سپس در صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام به فروش آنها کنند. تیم توسعه‌دهنده مجدداً تأکید کرده است که کاربران باید از پیش، کیف پول‌های خود را برای دریافت توکن‌ها آماده کرده باشند و همچنین هنگام جابه‌جایی آنها، کارمزد تراکنش‌ را در نظر بگیرند.

دیوید کیگل (David Kagel)، وکیل سابق ۸۶ ساله، به دلیل اجرای یک طرح پانزی رمز ارز به نرخ ۱۵ میلیون دلار، به ۵ سال تعلیق و پرداخت ۱۴ میلیون دلار غرامت محکوم شد. کیگل و همدستانش با وعده سود ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی در ۳۰ روز، سرمایه‌گذاران را فریب داده و از پول سرمایه‌گذاران جدید برای پرداخت به قدیمی‌ها استفاده می‌کردند. او با جعل اسناد و ادعای مالکیت ۱۰۰۰ بیت کوین (BTC)، اعتماد قربانیان را جلب کرده بود. کیگل دوران محکومیت را در یک مرکز سالمندان در لاس‌وگاس سپری خواهد کرد و در صورت خروج، ملزم به استفاده از دستگاه ردیاب است.

منبع: رمزارز نیوز
کدخبر: 337707

ارسال نظر

 

آخرین اخبار